Annons:
Läst 1126 ggr
louisestar9
1/11/14, 11:50 PM

Hur vet man?

Ja, hur vet man ifall man har en medial eller övernaturlig sida? Känner man det inom sig, kommer det helt plötsligt eller föds man med det? Kan man bygga upp det isf om man inte har föts med det? Och isf hur?

Tack iförväg❤️

Annons:
iMrtin
1/12/14, 1:03 AM
#1

det handlar om tro.

men jag rekommenderar att läsa bibeln först.


Yon
1/12/14, 1:47 PM
#2

Svaret på alla frågor är ja :-) men på den sista frågan kan man säga att man bygger upp det genom meditationen, koncentration, avslappning m.m.. Sedan finns särskilda övningar inom det, vilket dock är utanför min kunskap. Men någon annan kanske har tips. Du har vissa förmågor som du har mer anlag för. Försök hitta dem. Den förmåga som du är mest intresserad är troligtvis det som är rätt för dig. Såvida andra inte påverkar ditt tycke.

[Fabulous.]
1/14/14, 8:47 PM
#3

Hm, jag kan känna av andar om det finns en brevid mig, känner om det är något med ett foto, kan kontakta satan, ( kommer aldrig göra det ej satanist ) Är expert på demoner & andar. Vet ganska mycket om dem. Nu håller jag på kontakta någon ärkeängel/skyddsängel. :) Ganska svårt, men försöker. :) Har känsla om ifall man är vilse, så har känsla om man går fel väg eller rätt väg. Funderat på kontakta demoner, som jag inte ska göra, kan bli besatt, kan bli dödad, kan bli hemsökt, kan hamna i helvetet i guess, måste läsa mer om demoner somsagt. :)

Upp till toppen
Annons: