Läst 579 ggr
[saradormin]
2013-11-08, 13:37

skriver av mig

Vill bara säga det, kan inte hålla mig. De är så att jag känner av att många här på sajten undviker mig. Jag har varit kritisk mot er andliga de kan ja erkänna, men det finns anledning att ja har varit det. Jag har faktiskt kännt mig illa behandlad av några andliga vill inte nämna nån men ja tror att de vet själv. Jag ber om ursäkt om ja har sårat någon, ja ska skärpa mig framöver. Och det är så jag har bara en gud och han är ljus.

Gaiatri
2013-11-08, 17:58

Hej!

Vet du att många på sajten undviker dig, eller tolkar du in saker där det bara handlar om annat? 

Jag t.ex. kanske inte alltid kan skriva ett svar samma dag speciellt inte om det handlar om något som kräver ett lite längre svar. 

Du säger att du varit kritisk mot oss andliga, men du är väl också andlig. 🌈 😉Men absolut, det är säker så att du skrämmer bort en del medlemmar när du ibland uttrycker dig med otrevliga kommentarer. Du kan ju skriva på ett bra och trevligt sätt 👍så förhoppningsvis så fortsätter du att göra det.

Det du skriver på din profil på din ifokussida kan också vara något som gör att en del drar öronen åt sig. 

Kram på dig, hoppas du känner dig mindre orolig. Vi är alla här tillsammans och kan hjälpa varandra.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Upp till toppen