Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 4059 ggr
znadriz
0

Ser djur, istället för människan

Fick en frågan till mig idag då jag är djurkommunikatör och medial från en vän, men jag kunde inte ge henne bra svar..

Kan ni hjälpa mig??

När hon ser en människa dyker de ibland upp ett djur vid dens sida.

Varit samma djur vid samma människa

Jag har tittat på totemdjur, om de kan vara dem hon ser?

Men just det att hon ser massa blod i ansiktet på djuret.

Djuret är kronhjort.

Vore kul om nån kunde hjälpa mig eller oss heter de väl :)

Din djurkommunikatör

• Redigerat 2021-05-14 11:21 av FataMorgana
Glimtar
0

Är din vän intresserad av shamanism?

Det skulle kunna bero på det i såna fall.

Om du inte får något bra svar här kanske du kan testa på:

http://druidoshaman.ifokus.se/

znadriz
0

Det är faktiskt mer än vad jag vet, men jag ska fråga henne igen när jag träffar henne..

läste bara lite flummigt igenom de som stod i länken..

Men som sagt, mycket svårt att komma på vad de kan vara, varför och vad de betyder det hon ser…

Din djurkommunikatör

Gaiatri
0

Är det bara hos en person hon ser djur vid dens sida eller kan hon ofta se djur hos personer?

Jag tänker att det kan vara personens kraftdjur som hon ser. Det finns en del trådar om kraftdjur inne på druidoshaman.ifokus.

znadriz
0

Som jag fattade så ser hon de hos flera

men det är bara ibland, så de e inte hos varje person hon träffar på.

Din djurkommunikatör

Alwyn
0

Om det är samma djur bredvid olika människor, och dessutom med BLOD i ansiktet skulle inte jag tro det har med kraftdjur att göra…. om det inte är kopplat till henne själv. Hennes eget kraftdjur, som med blodet försöker säga henne något. Kanske "varning för denna människa".

znadriz
0

Ja jag fick en uppdatering idag om hur hon såg det..

Djuret kommer helt plötsligt vid personen hon ser,

Och de är på personen själv som hon ser blodet i ansiktet..

Jag tror att de är olika djur vid olika personer..

Men som sagt jag har aldrig hört talas om de, och tycker också de låter konstigt med kraftdjur och de där..

Är så dåligt insatt i just de ämnet..

Din djurkommunikatör

Alwyn
0

Att hon ser djur vid folks sida låtetr inte så konstigt för mig, om det är olika djur vid olika människor kan det mkt väl vara totem eller kraftdjur. Det som förbryllar mig är blodet i ansiktet. Hon kanske skulle ta kontakt med en shaman…?

znadriz
0

Ja precis, jag ser inte djur själv så därför, men tror mycket väl på att de finns..

Men som du säger, just de där med att hon ser blod förbryllar även mig.. vad det kan betyda osv..

Ja kanske de,

Din djurkommunikatör

Mando
0

Är ser bara jag som börjar fundera på om det inte kunde vara djurets ande hon ser, och inget som tillhör personen i fråga förutom att denne kanske varit involverad i något som har med djurets död eller kvarlevor att göra? Spekulerar mest. Är inte bevandrad i sådant här.

[Andligsanning]
3

Gammal tråd jag ser.

Blod = pånyttfödelse,se mig för den jag är utan att göra mig om.

Blod är liv som pånyttfödelse samt att det finns kraftdjur inom dig som visar det här är för din egen upplysnings skull.

Blod är liv  = Andligt deltagande i harmoni med skapelsen.