Läst 3808 ggr
ProvinsiaRivers
2013-08-04, 22:45

Starka ljusfenomen

Hej där!

Har ni upplevt ljusfenomen eller vita fjädrar när ni pratat med änglar och bett om tecken?

Nu har jag 2 ggr sett ljusfenomen i sovrummet mitt på natten i mörkt sovrum:)) Jag ber och somnar sen tungt.Vaknar mitt på natten av "något".Öppnar ögonen och ser första gången en fjärilsliknande varelse som är 1 m bred och hög! Oförklarit frid sprider sig i hela mig och jag somnar om i vetskapen om att jag är hörd och beskyddad:))

Andra gången var i natt.Bad och somnade.Vaknade på natten av ett ljussken på taket.Stor och rund med en mindre ring inuti! Visste att änglar hört mig och ville visa ett tecken på det:)) Somnade tungt igen.Kommer ihåg att tacka varje gång!

Tidigare har jag även sett fjädrar efter att jag bett om tecken:) På min trappa och runt halsen på människor:)

Fantastiskt!

Någon annan som provat?Berätta!:)

ProvinsiaRivers
2013-08-04, 22:47

En annan natt såg jag STOR kristallboll på väggen med en massa små kristaller inne i den! Det var nog tecken på att min utveckling går framåt…

Yon
Yon 
2013-08-04, 22:54

Intressant! Jag ska prova det framöver. :)

Jag tänkte fråga om kristallbollen du såg hadde något mönster i sig. Isåfall kanske du skulle vilja kolla upp mandalas och deras innebörd. https://en.wikipedia.org/wiki/Mandala

ProvinsiaRivers
2013-08-05, 13:52

Nej det var inget speciellt mönster utan helt lysande vitt och den stora var rund och en massa små exakt likadana inuti:)

Bifogar bild på ungefär som det såg ut i form!

Upp till toppen