Etikettkärlek
Läst 1518 ggr
dontknow
2013-05-23, 01:17

HJÄLP

pratade om en sjukt äcklig dröm med en vän i telefonen, så hör båda hur det kommer höga djupa andetag…..

vad kan det ha varit

det var riktigt obehagliga…

sover jämt med kors, just natten då mardrömmen var hade jag inte korset….

var ensam i en skog med massa dimma och kala träd, vaknade under natten och gick mot en lerig brunn, där låg ett lam, som inte var bra, det viste jag , och det försökte ta sig upp, då puttade jag ner det , tills jag hittade ett snöra och tog upp det, den bet mig och jag bestämde mig för att äta den och döda den, försökte knäcka nacken av den men det funkade inte, så kastade den mot glas, och sprang in i min ensamma stuga, det regnade och var fuktigt och dimmigt i skogen, och jag hörde hur den levde, och den sa att den hade gjort något dumt, något jätte dumt ……

just när jag berättade om fåret sa min vän, det där låter inte bra och just då kom de djupa arga andetagen , som att någon skulle gäspa , så djupa, och på väg att vråla mörkt ….

är livrädd i natt … HJÄLP

dontknow
2013-05-23, 01:18

alltså det var drömmen där imellan

detta skedde nyss

dontknow
2013-05-23, 01:18

nu stängdes teven av ..

dontknow
2013-05-23, 01:20

jobbat som medium, brukar ha koll och kontroll… nu är jag otrygg och så fort jag blundar känner jag obehag och vet att jag kan se mer, vågar dock inte blinka med båda ögonen samtidigt längre

Knorran
2013-05-23, 11:45

jag har pm:t dig 🌺

Knorran
2013-05-23, 11:45

jag har pm:t dig 🌺

Upp till toppen