Annons:
Läst 1094 ggr
[##Bitte##]
2013-04-23 20:33

Mediala förfäder

Har du någon gång funderat över hur du har fått din mediala förmåga ?

  Är det något som du själv utvecklat eller är det något du ärvt av dina förfäder?  väldigt intressant om man tänker efter!

Själv fick jag veta för ett litet tag sen att min mormors mormor var väldigt medial.Hon höll på mycket med örter och healing, och människor kom långväga ifrån för att få hjälp av henne.

Som barn var jag väldigt intresserad av olika örter som jag samlade i burkar och sen blandade mot olika krämpor..Stackars mina föräldrar som blev ofrivilliga provsmakare🤢

 Den mediala delen har också funnits där sen jag var barn även om jag då inte riktigt förstod vad jag såg och hörde .   
Jag tycker att det fantastiskt att jag har fått glädjen att få min mormors mormors förmåga att vara medial..Det måste ha varit svårt och väldigt modigt att våga stå för sin mediala förmåga i början på 1800 talet…En gåva har jag fått och den ska jag utveckla och vara rädd om!🌺

Annons:
[kliinda]
2013-04-24 07:58
#1

Jag ska tydligen ha ärft mina förmågor ifrån en släkting, om det är avlägsen eller nära vet jag inte!

yamher
2013-04-24 12:35
#2

jag har ett arv som kommer via min pappa och min farmors sida där de är medium. Från min mammas sida har jag en ådra från min mormor med intuition och känsla.

Alis volat propriis Oskyldig

Upp till toppen
Annons: