Vill inte se men gör det..
Jag ville fråga en knepig sak, om man inte vill se men upplever läskiga saker ändå vem eller vad ska man göra för att ta sig fri från det så kallade 7 sinnet? Går det?
Igår såg jag en flicka i koridoren 12:30 som gick mot mig när jag blundade och kollade igen var hon borta. Det skrämmer mig att jag tyckte jag såg en flicka, sedan gick jag in i mitt rum och la mig i sängen, då såg jag bakom datorn runt min säng så var det som en ljus skugga som gick förbi och mina gardiner (om höger om mig) liksom fladdrade.
Jag håller på riktigt på att skita på mig när något sådanthär har händer. Hur ska jag göra för att inte se, jag vill inte se! Jag är säker på att jag inte sov men jag vill inte riktigt tro på vad det kan vara.
Jag såg en film innan händelsen åvan, som hette " The imposseble" det handlade om tsunamin 2004, hemsk film, sedan i slutet stod del liksom att alla som död skulle leva i frid mm och att den är baserad på en värklig händelse. Jag var alldeles till mig och bad till gud " vilken hemsk film, kan tänka mig vad dåligt de som dog hade det, tack för att du räddade de som fick leva och hoppas på att de som dog har det bra nu"
En tanke jag fick var att det var typ någon som dog i händelsen 2004 som typ jag vet inte tackade mig för min omtanke :)
Kram Piixy
Kan tänka att du är en känslig person med ett sensibelt nervsystem.
Då är man också känslig och mottaglig för starka intryck och upplevelser, typ en film.
Vårt sinne eller flera av våra sinnen kan då skapa starka mentala förnimmelser och obehag.
Och säkert är att sensibiliteten också kan blir en öppning för att energier, andra väsen och varelser kan uppenbara sig.
Kanske är det så att du behöver vara mer uppmärksam och varsam på hur kraftfulla upplevelser och intryck påverkar dig.
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
okej
Har du ditt tredje öga öppet, eller ser du bara?
Jag vet inte hur man öppnar sitt tredje öga. Så jag tror att jag bara ser,
det är jätte skumt men från och med kvällen jag såg flickan har jag bara sett skepnader som är demonaktiga överallt typ som hör till dj*vulen. :/
Piixy!
Om du väljer att tro att att de skepnader du ser är demoner och tillhör
dj*vulen, då är det den föreställning du skapat som verklighet.
Om du väljer att de demonlikna skepnader du ser är skepnader utan någon särskild tillhörighet. Då blir de säkert också mindre obehagliga och skrämmande.
Efter det kanske du rentav upplever dem som mer vänliga och goda, kanske att de rentav blir till ljusvarelser.
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
okej :D