Starka känslor...
Hej.
Jag har väldigt starka känslor för en kille. Någon som kan se in i min livssituation. Vad betyder denna starka känsla som jag har för honom? Tittar jag på kort osv så känner jag så starkt. Vi har sms mycket och pratat några ggr. Aldrig träffats. Maila mig om du känner/får till dig något.
Kram
Hej,
Är det inte mer spännande att ta reda på det själv, genom att låta tiden utvisa vad som är "meningen"? 
Tänk om du skulle få ett "nej, det ska inte vara ni", hade du fortsatt sma:a och vara intresserad av honom, eller har du slutat tvärt?
Framtid, kärlek etc är något vi själva bör finna svaren på, just genom att gå vägen själva.
Att sia/spå framtid bör man alltså inte göra. Men det är min åsikt.
Tänk positivt, att du vill att det ska vara ni, det är mycket roligare.
Sajtvärd på Övernaturligt
#1 Håller helt med!
Vissa saker verkar det vara en mening att skall ske, andra saker ska man vara tacksam för att de aldrig blev till. Tiden visar nog vägen.
Lycka till!
jag får iaf en känsla av att det kanske inte är tid just NU.
känslan är som att ni båda men främst du har något du måste ta itu med , som ett hål som ska fyllas, och han är inte den som ska fylla ditt tomrum, men visst så är det en bra kontakt på många vis , ta det bara sakta och gå längre i relationen när du själv känner att det är för ditt intresse du är med honom och inte för att han fyller vissa hål, eller får dig att känna dig på vissa sätt.