Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2672 ggr
Emmely90
0

Svart magi?!!

Hej! jag undrar om någon här tror på svart magi? Det är så att min sambos mamma inte alls tycker om mig och tycker att jag har tagit hennes "lilla pojke" från henne osv.. och hon och hennes vänninor brukar göra anden i glaset och sätta svart magi på folk dom inte tycker om.. och hon har hotat att göra det mot mig.. varför vet jag inte för jag kan väl inte hjälpa att jag älskar min kille över allt annat?! hon är jätte svartsjuk på mig och ser mig som en konkurrent… Vi såg att hon hade pratat med en av sina vänninor på internet om att jag skulle få och att dom ska "svarta ner mig" … min sambo ringde henne och konfrontera henne och hon bara neka allt och sa Hej då! sen dess har vi inte pratat med henne och min sambo sa att hon ska låta vår familj vara.. Han vet om att hon o hennes vänninor kan sånt för han har sett det hända.. men hur kan jag veta om hon har gjort något mot mig eller om det finns något skydd mot det?

Taack så jätte mycket för att ni läste och hoppas verkligen att någon vänlig själv kan hjälpa mig<3

[rex68]
1

Jag tror inte, jag vet!

Jag har själv sett med egna ögon att det finns mörka krafter. Att leka med de här krafterna är farligt!

Bästa skyddet är att undvika de människor som håller på med sådant, de har redan sålt sin själ.

Fyll ditt eget liv med ljus och glädje. Ödmjukhet, hänsyn och respekt mot människor, djur och natur är den bästa medicin mot ondskan vad jag vet.

Emmely90
0

Taack så jätte mycket för snabbt svar!! snälla berätta hur jag ska göra? det värsta är att hon har foto på mig osv :/

lenjon1
7

Det första som kommer till mig när jag läser det du skriver är - gör tvärtom. Be andevärlden om beskydd mot hennes svarta magi och skicka även kärlek och ljus till din sambos mamma.

Föreställ dig att ett vitt ljus omringar henne (även dig själv och din sambo) ett ljus fyllt av kärlek med hjälp från universum.

Du och din sambo har ert kärleksljus ni ställer er i och ni placerar henne i ett annat. Låt inte tankarna på svart magi äta upp dig och dina tankar. Låt bara kärleken flöda det är oerhört viktigt nu.

Det här kom till mig, möjligt att  jag får hjälp när jag skriver från mina vägledare men så här säger min intuition.

Kram och lycka till

Lena

[rex68]
2

Det är svårt att ge ett exakt svar eftersom jag inte vet hur situationen ser ut.

Jag tror att det är bäst att visa att du inte är rädd för henne. Försök att undvika henne så länge hon håller på med sina dumheter. Att hon tar hjälp av mörka krafter för att försöka påverka dig, kommer bara att straffa henne själv! Jag tycker inte att du skall vara rädd för hennes "trollkonster".

Känn inte hat eller ilska mot henne. Bara ignorera henne eller be en god bön för henne. Om du själv lär dig att känna godhet mot alla och allt, så kommer godheten tillbaka. Svårare är det inte! :-)

Gaiatri
0

Du har fått några bra svar redan i tråden. Jag tänker också att det är bra att be om beskydd och att försöka fokusera på ljuset. Negativa tankar kommer tillbaka till en så försök undvika att ge energi till det som du tror har hänt. Rädsla och ilska kan fånga upp den magi som eventuellt använts. Så försök att inte låta dig bli påverkad.

Du kan också fråga inne på Häxor.ifokus om detta.

Alwyn
0

#3 sådär hade jag också gjort! Kör på det tycker jag.

Emmely90
0

Taack så hemskt mycket alla! Är rädd att det ska påverka min dotter.. vet inte hur jag ska skydda henne.. ska hon oxå vara med mig o min sambo i ljusbubblan?

Alwyn
0

#7 Ja det tycker jag

Emmely90
0

Okeej taack:-)

lenjon1
0

Absolut….

Kram

yamher
2

Du behöver inte vara orolig, du har ett starkt skydd hos dig och så länge inte ni gör er mottagliga för deras mörker så kan det inte bita på er. Helt enkelt bara "skaka" av sig om ni bara känner antydan till att något är på väg. Minsta oro, tänd ett ljus, till o med om du är hemma under dagen och upplever det minsta lilla mörker, vädra, gör något positiv som köp en ny blomma (plocka några), gör något som skänker glädje för dig/er.

Det är redan känt på andra sidan av de dina att "hotet" finns (förstora inte upp att jag använder ordet hot) o är väl förberedda när ni har kontakt med varandra. Den sista touchen av skydd har du fått genom att vända dig hit och fått flera att skicka tankar (medvetet och omedvetet) till dig :)

Vad du än gör oroa dig inte. Känn dig/er starka. Och mota det i dörren än att någonsin öppna för det. Så kommer ni aldrig känna er otrygg. Glöm inte att du alltid kan be till högre makter om hjälp. Hjälp att få skydd. Hjälp att få känna dig stark.

Alis volat propriis Oskyldig