Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1551 ggr
Zofia89
0

Telepati?

Hej!

Jag undrar lite över detta med telepati…

Jag har vid fler tillfällen blivit fel behandlad av personer eller ställen och blivit riktigt arg… I nästa sekund har det hänt personen något eller åt platsen… senast blev jag väldigt arg på sjukhuset för jag inte var nöjd med deras service och nästa dag brann huset :/

Har oxå en vän som bor i norge (jag i finland) och han känner på sig om något är fel med mig… Senast idag var jag superdeppad och allt kändes fel och så loggade han in på fb och frågade om allt var ok, blev helt paff å när vi prata om saker så har han fler gånger känt när nåt varit fel med mig… Han är mig väldigt kär och vi har chattat i 10år, aldrig träffats IRL…

Har nån några bra idéer? =)

Har oxå fått en känsla av att det kanske är "ment to be us" eftersom det har gått 10år, båda har starka känslor för varann och har alltid haft… Jag var 12 och han 15 när vi hittade varann, så våra liv och personligheter har ju ändrat totalt längs åren men endå finns alla känslor kvar fast vi kunnat vara tom 6mån utan att alls höra av varann…

Gaiatri
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej Zofia.

Det finns olika slag av telepati. Vi kan uppfatta hur någon mår som vi känner och om tex något har hänt. Jag uppfattar det som att vi ofta påverkar andra och de påverkar oss. Vi är i kontakt på flera plan ibland.

En del personer verkar vi ha lite starkare band till och känner då mer från den personen. Jag tror att vi då har karmatiska band till personen. Dvs att vi i tidigare inkarnationer har träffats och på något sätt interagerat med varandra.  

Man kan också ingå i samma själsgrupp och då har man liknande vibrationer och uppfattar saker på liknande sätt. Dessa personer känner man också ett nära samband med och förstår mer insinktivt.

Artiklar om telepati: Andlig telepati del 1 och Andlig telepati 2