Ljusarbete- meditation
Här kan ni lägga in information om olika ljustjänster, ljusabeten och gruppmeditationer som sker kontinuerligt och som man kan delta i hemmifrån eller vart man än befinner sig. Det kan vara ljusarbete som görs dagligen, varje vecka eller månadsvis.
Fyll på med de ljusarbeten ni känner till.
Kopierat från en annan tråd:
Jag har hört från två helt olika källor att det pågår ständigt ljusarbete. Jag kunde inte heller se länken, men eftersom det verkar vara en händelse som nu är avslutad kan jag ju berätta om det jag har hört. Jag och en grupp vänner började faktiskt med exakt samma sak innan jag hörde från de här två andra människorna om det här. Det verkar alltså vara något stort och vackert på gång.
Varje dag klockan 12 skickar ljusarbetare kärlek och healing till jorden med alla plantor, djur, människor och allt annat levande. Det går också ut i universum. Ni är välkomna att haka på, och gör det på ert eget sätt. Vill du skicka kärleksfulla tankar, gör det. Vill du skicka healing, gör det. För den som är helt ny kan jag berätta att det blotta faktum att du tänker på någon eller något med kärlek är helande, så tänk på hur mycket du älskar vår planet och allt levande. Du kan också tänka på de andra ljusarbetarna som exakt samtidigt gör sitt arbete, och känn hur vi alla är förbundna med varandra.
Det fina är att det här verkar pågå över hela världen, så det pågår också dygnet runt eftersom vi alla lever i olika tidszoner. En liten intressant bieffekt av detta är att glömmer du bort klockan 12 kan du göra det när du vill, för då samarbetar du med personer i en annan tidszon.
Kram, kärlek och ljus,
NeferNefer.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här mediterar tusentals tillsammans varje dag…för oss alla
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn