Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2712 ggr
milleniumblue
0

ursäkta

det var inte meningen att vara tjatig, tänkte väl att jag skulle få mer uttömmande svar men jag ska inte störa

Gaiatri
0

Jag förstår inte riktigt? Kan du förklara närmare. Du får gärna fråga frågor… förhoppningsvis är det någon som har nått bra svar men ibland är det klurigt.

MackLobell
0

#0  Det grekiska namnet Nyx betyder jordens dunkel

Nyx var nattens gudinna

Enligt historien var Nyx en av de första varelsena i universum.

nidlo0
0

Men milleniumblue! Du kan ju använda samma tråd. Inte behöver du skapa en ny för detta.

Vänligen/Niklas

Alwyn
0

Hej M! Klart du inte menar något illa, jag insåg just att du nog helt enkelt inte insett hur man gör för att skriva i sina egna trådar som redan skapats…. är det så?

I så fall bläddrar man ner i tråden tills det kommer en ruta med "Kommentera inlägget" och skriver det man vill ha sagt där. (det är därför det kallas en tråd, för att det ska spinnas vidare på) Tungan uteDetta för att det inte ska bli en massa trådar på olika ställen med enbart en kommentar.

Lycka till, hoppas du finner det du söker!

milleniumblue
0

Tack för era fina inlägg,ja det är ju så att jag är väldig dålig på det här,och precis som du säger att jag inte fattar det här med egna trådar mm mm :) men jag kämpar på och med eran hjälp ska det nog gå :)

Kram till er alla