Hjälp!
hej jag är en kille på 17 år och jag bor ute på landet, när jag var minndre kännde jag alltid att det var nån bakom min rygg och varje kväll när jag skulle sommna så kännde jag att det låg nån bredvid mig i sägen och ibland känndes det som att nån tryckte en tumme i ryggen på mig så jag våga nästan aldrig sova i min egen säng. Men detta upphörde och så har jag inte kännt nått på länge, men sedan några veckor tillbax har det kommit tillbaka lite mer för varje dag, och nu är det mer påtränngande än vad det nånsin har varit det känns som om det är någon bakom mig hella tiden. Det känns som en kall kännsla som löpper med ryggradden. svårt att förklara.
Kan någon försöka förklara detta för mig!? vad ska jag göra för att få det att sluta? mår verkligen inte bra av det och jag får knappt någon sömmn.
vet inte om jag skrev detta på rätt ställe menmen är ny här så..
Är själv ny på det här så jag kan inte råda dig till något mer än att ta det lugnt och låt inte obehagskänslan/ rädslan ta överhand utan säg ifrån till den som gör det här att du inte vill ha honom där, får känslan av en han.
Jag har själv varit med om att känna att någon är där och det gav mig obehag men inte som dina, och för mig funkade rådet jag gav dig.
Hoppas någon annan klok här inne kan hjälpa dig se mer vem det är som är hos dig och varför så du kan få bättre hjälp att bli kvitt oroshärden.
Allt gott och välkommen hit förresten.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Var bestämd och säg i från.
Det är din kropp, punkt slut.