Önskar Healing.
Hejsan jag är en kvinna på 34 år med ett stort intresse för det andliga! jag har de senaste 3 åren tampats med deppresion och panikångest som inte ger med sig :( vissa dagar kan vara lite lättare medans andra är jättejobbiga och plågsamma… tänkte höra om det är någon som kan heala mig lite? så jag kan kämpa vidare.
Tack för en fin site!!
Jag kan gärna be för dig om helaing och hjäp från änglarna.
Till nästa onsdagens ljustjänst kommer det ut en ny healinglista som du kan skriva upp dig på. Antagligen läggs den ut under helgen, så håll ögonen öppna för den 
Skickar dig om en stund, kommer att pm:a dig sedan så invänta besked.
Kram Rosina1
#0 Har pm:at dig nu
Hejsan och tack för Healningen, det kändes som jag fick lite mer styrka idag :) känner mig varm och lite trött på ett behagligt sätt.
Du kan även heala dig själv. Be om kosmos blåa fina helande kraft i form av healing. Lägg den på din rygg så att det förflutna läks. Lek lite med de blå färgerna. Duvblått, neonblått, ljusblått osv
En fysisk åkomma som en ond hals eller så helas om du tar din vänstra hand och lägger den på 'stället' och visualiserar att vitt ljus strömmar från hand till halsen i det här fallet. FUnkar fint som bvara den :-)
Tack för tipset det ska jag testa på min onda höft ikväll när jag lägger mig!! :)

Mår du fortfarande bättre? Jag skulle oxå vilja bli healad av samma anledning.
Barajagigen.
Hälsningar
barajagigen
Behöver också healing om nån frivillig vill skicka healing skulle jag bli glad för jag känner mig så hemsk deppad nu en stor tung sten ligger i bröstet känns det som :(
#7-8
Gå in på Healingifokus, där är chansen större att ni får hjälp, dessutom är det fler healer som håller till där…man behöver inte vara medlem…

#8 jag skickar
må vindens styrka ge dig energi för att du ska hitta tillbaka till din egen energikälla, som vi båda vet att du har.
Tack Soul :) jag behöver det verkligen! kram!