Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2525 ggr
Monky
0

Valet 2010

Hej

Funderat en del över valet i höst och hur jag vill att min verklighet ska se ut samt även hur man lätt säger vi och de om de som sitter vid makten osv, fast det är ju vi som är vår regering… Ja ja, ni förstår vad jag syftar på.

Så nu undrar jag ju lite om vad det finns för partier som har en mera andlig inriktning. Det enda jag själv hittat så här långt är http://www.enhet.se/ men skulle gärna kika på fler förslag om det finns.

Glad

[Mariann]
0

Jag har bara hittat Enhet också.

Förra valet röstade jag på Enhet och gör nog så denna gång också.

Gaiatri
0

Jag har inte hört något om andliga partier… kunde vara intressant om det fanns fler möjligheter…

Jag tänker att våra representanter i riksdagen speglar var vi som ett folk är fokuserade. Var är vi fokuserade? Vad vill vi?

Monky
0

#1 Det är det enda jag hittat också, fast då har jag inte letat jättemycket. Men å andra sidan så…öppnar jag mig för nåt jag vill ha så kan det ju manifesteras med en gång, så kanske behöver jag inte leta mer. Glad

#2 Precis som du skriver Gaiatri så är ju vår omvärld en spegling av oss själva. Så vill vi ändra spegelbilden så måste vi förändra nåt på hemmaplan först!