energihöjning idag..
en förhöjning av energier sker idag globalt. är det någon mer än jag som känner av att energierna är EXTRA starka idag? jag känner världens lyckorus i kroppen nu, energierna flödar och jag mår underbart.. lite pirrigt nästan och ändå har jag jobbat exakt hela dagen.. men känner bara positiv energi.. känner en het känsla i kroppen
<3
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"
Ja, det var starka energier igår men även idag. Jag upplever det som en intensiv och hög energi. Du säger inte vilken källa som uppger att det var energiförhöjning igår. Jag är såklart nyfiken.
Det finns ändå ganska många datum från olika källor om energier som kommer påverka oss.
Ah det känns verkligen starkt och jag har kännt av det mest mot kvällen. Enligt Maya kalendern så är det ett energi starkt datum. om du kanske har facebook så finns det en man som heter Brolan J. Holm adda gärna honom, han lägger upp massa intressant fakta,info och filmer och mycket annat och har även en hemsida som heter http://www.dinlivscoach.com/ finns även youtube klipp angående det då dom tar upp och berättar om det.. jätte intressant tycker jag=) nu är inte jag så insatt i vilka datum just alla är men ska kika lite närmare och så. jag blev så faschinerad att jag själv känner av det ;)
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"

intresant sida
bra sida, är det så också att vi som är födda i juli kanske känner av det extra??jag fyllde förra veckan och är ju kräfta.

Hmmm, det datumet sov jag mig igenom, det kändes som att jag var full, jag var helt yr och extremt trött, och drömde massor med starka drömmar.
Enligt mayakalendern har jag förstått det som att det är nästa helg som ett energibyte sker? Från natt till dag?Är jag ute och cyklar nu?

Ooops, menade denna helg, 16:e -17:e juli
Det är inte alla som upplever lyckorus vid energifrekvenshöjningarna, utan man kan må mycket konstigt och de flesta människor vet inte varför de mår som de gör. Det bästa är ju att det alltid kommer något gott ut av det.
Det får många att "vakna" upp liksom.
ja precis. jag vibrerade kraftigt oc kände det åka genom kroppen och der kändes i luften att det var något. jag fick healing skickat till mig i samma veva så att lyckorusen kanske kom med den? men ja det var underbart att känna av det men kände även som sagt det andra men inte lika mycket:)
Oj! det visst jag inte..Kanske därför jag under ett par timma i dag.,Blev väldigt yr. Ja! nästan höll på att svimma.Det var väldigt otäckt. Tror inte det var väske brist. Då jag har varit noga med att dricka,nu när det har varit varmt.