Vad är skillnaden?
En liten undran har inte varit här inne och läst så mycket. Då kanske jag hade vetat svaret. Men vad är skillnaden mellan sajterna övernaturligt i fokus och andlig utveckling i fokus?
Det är en stor skillnad, kort skulle man kunna säga att vi sysslar med andlig utveckling och Ön är mer fokuserad på astralvärlden och kontakt med den.
Problem blir när man anser att andlig utveckling är detsamma som att kunna se och uppleva astralvärlden. Här skulle jag säga att vi är mer intresserade av "tvärtom", eller bättre uttryckt, vi lägger inte fokus där på den lägre psyksimen.
En artikel som skulle kunna förklara är denna (där ÖN sysslar med lägre psykism) och denna kan belysa andlig utveckling vs personlig utveckling.
Och du har helt rätt i att om du läst lite på sajten så hade du vetat 
#1. ja hrm, jag ska nog ta och göra det. tack för förklaringen ändå. 
"Övernaturligt" är också en mer allmän sajt om det övernaturliga, mediala och andliga. Ingen specifik inriktning alltså, till skillnad mot "Andlig utveckling" som fokuserar på esoteri/teosofi.
Ja det lilla jag har läst så verkar andlig utveckling vara på ett djupare mentalare plan. Mycket intressan. Ska nog kolla denna sajt lite närmare.
Snor frågan lite. 
Vad är det egentligen för skillnad mellan Andlig utveckling i fokus och Existens i fokus?