Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1480 ggr
Lionadh
0

Trevlig helg! :-)

Gryningsljuset silar in genom rutan, himlen är lovande blå med lätta skyar. Jag älskar morgnar.

Att vakna upp till en ny dag, fylld av nya möjligheter och nya möten. Det ger mig hopp i hjärtat!

Så här helgen innan lön är det tomt i kassan, men vad gör det? Packa en termos kaffe och ge mig ut i skogen, det ska jag roa mig med!

Önskar er alla andra på AU en trevlig dag och en lååååååååång solig söndag! Flört

Kram till er alla!

Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

szirius
0

Här är det också strålande solsken idag, solen är redan varm så det blir kanske en strandutflykt för ossCool

kram!

diaz55
0

Solsken här i Örebro med, lite kyligt ännu….

Ska oxå ta en härlig skogstur idag, med lite matsäck, billigt och underbart nöje,

Ha det skönt på era utflykter och samla nya krafter.

En underbar dag till Er/kram lenaGlad

hatchepsut
0

Godmorgon, strålande solsken här i Halland också, MÅSTE läsa min akupunkturläxa idag, får bli utomhus…#1 Det blir väl möjligtvis inte ananaspicnic dagen till ära? Flört

Aldebaran
0

Nåldyna??  

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

hatchepsut
0

#4 Ahhh, du eldige, kanske intresserad?? Behöver nåldynor att praktisera på. Nurse

Aldebaran
0

försök bara!!!    

hatchepsut
0

#6 Hehehehe, vi ska nog komma överens…du och jag…Grrr

Aldebaran
0

jaså???  det tror du?    

Playja
0

Önskar er alla en fantastiskt trevlig helg!Skrattande

[Mariann]
0

Hur går det med er helg?

Här är kanon, vi var på en trevlig middag i grå kväll med våra tidigare grannar och hade en underbar kväll och fina samtal om livet!

Sådant livar upp en.

God söndag på er alla!

Loet_old
0

God söndag på er alla.

Det är ändå någon som är uppe denna arla morgon.Glad

diaz55
0

Skön söndag allihopa!

Här är underbart väder, sol, fågelkvitter, vårblommor, jag bara njuter.

lördagen var lugn och skön, var i skogen och fotograferade lite och fick lite kraft. kvällen blev lite tv och räkor.

kram lenaGlad

Blissis
0

Ja visst livar goda samtal med goda vänner och god mat upp livet! Så är det bara att ta nya tag inför denna nya vecka Glad

Kram från mig!