God morgon 6 april
Måndag i påskveckan, många har påsklov.
Själv ska jag till universitetet och på en intervju idag.
Grått är det tydligen? Nån som har sett lite sol?
Ha en fin dag.
Kram Maud
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM
Godmorgon AU:are.
Ingen sol ännu, men man vet aldrig..
Ha en skön dag alla.
cilla
God morgon!
Solen bryter igenom nu här i Borås.
Om inte annat så blir det då varmt i kuvösen…
God morgon.
Ingen sol, det snöar. påskveckan ser inte så munter ut,men det är ju så i april..
Ha det bra alla
Godmorron.
Strålande sol och två spralliga lamm som föddes sent igår.

#4 Åh så gulligt det låter!
Såg du på när de föddes?
Ååå små lamm… mammas bror födde upp lamm och jag minns när jag var liten och fick mata dem med nappflaska… hmmm varför vet jag inte
… men vilken kraft i suget
jag var kasnke 5 år…

God morgon!
Bara fyra arbetsdagar kvar till påsklov. Skönt!
Ja lamm är verkligen ulliga och gulliga…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Hurra! Här har solen tittat fram - en underbar vårdag med fågelkvitter…

Hejsan allihopa!
Strålande solsken i Örebro, ska putsa köksfönster idag, och sedan njuta av utearbete!
Lycka till med intervjun Lionadh, är det meningen så blir det så!
#4 små ullbollar, vad gulligt, jag har oxå barndomsminnen med flaskmatning, när mamma lamm stötte bort lilla lammungen, blev så tam att den sprang efter som en liten hund.
Ha en fin dag/kram lena

Fint väder här i skåne också
Ha det bra alla 

själv har vi haft en killing - inomhus- nån månad med flaskmatning i början
.En otroligt speciell upplevelse, den blev som en hund, följde oss i hasorna vart vi än gick…sov sött på fårskinn bredvid vår säng, följde med på utflykter till sjön där hon höll sig nära hela tiden(Att hon tuggade tapeter,mattor,gardiner etc hör till sånt man glömmer bort
).Rumsren fick vi henne inte till, så hon fick bära pampers inne !Inga problem när hon släpptes ut i flocken igen heller.
Så underbart söt! 
Hann se den andras födelse. Lika pirrigt varje gång. Oftast lammar tackan lite i avskildhet, gärna tidig morron, sen kväll / natt. Har man tur kan man få se. Två tackor till ska lamma. Har bara tre tackor. Dom blir ju väldigt tama då. Hoppas det inte blir nå flasklamm, hu så jobbigt att sköta och skiljas från när dom blivit stora.

#13 Nä men det är ett underbart vårtecken… Tänk så mycket fint det finns i vår herres hage…