Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1206 ggr
Lionadh
0

God morgon 6 april

Måndag i påskveckan, många har påsklov.

Själv ska  jag till universitetet och på en intervju idag.

Grått är det tydligen? Nån som har sett lite sol?

Ha en fin dag.

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

cillaj
0

Godmorgon AU:are.

Ingen sol ännu, men man vet aldrig..

Ha en skön dag alla.

cilla

[Mariann]
0

God morgon!

Solen bryter igenom nu här i Borås. Glad Om inte annat så blir det då varmt i kuvösen…

Loet_old
0

God morgon.

Ingen sol, det snöar. påskveckan ser inte så munter ut,men det är ju så i april..

Ha det bra alla

Mammzing
0

Godmorron.

Strålande sol och två spralliga lamm som föddes sent igår.

Lionadh
0

#4 Åh så gulligt det låter! Glad Såg du på när de föddes?

[Mariann]
0

Ååå små lamm… mammas bror födde upp lamm och jag minns när jag var liten och fick mata dem med nappflaska… hmmm varför vet jag inte Obestämd… men vilken kraft i suget Förvånad jag var kasnke 5 år…

evrekaw
0

God morgon!

Bara fyra arbetsdagar kvar till påsklov. Skönt!

Ja lamm är verkligen ulliga och gulliga…Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Lionadh
0

Hurra! Här har solen tittat fram - en underbar vårdag med fågelkvitter…Skrattande

diaz55
0

Hejsan allihopa!

Strålande solsken i Örebro, ska putsa köksfönster idag, och sedan njuta av utearbete!

Lycka till med intervjun Lionadh, är det meningen så blir det så!Flört

#4 små ullbollar, vad gulligt, jag har oxå barndomsminnen med flaskmatning, när mamma lamm stötte bort lilla lammungen, blev så tam att den sprang efter som en liten hund.

Ha en fin dag/kram lenaGlad

Free-spirit-minded
0

Fint väder här i skåne också

Ha det bra alla Cool

szirius
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

själv har vi haft en killing - inomhus- nån månad med flaskmatning i börjanSkrattande.En otroligt speciell upplevelse, den blev som en hund, följde oss i hasorna vart vi än gick…sov sött på fårskinn bredvid vår säng, följde med på utflykter till sjön där hon höll sig nära hela tiden(Att hon tuggade tapeter,mattor,gardiner etc hör till sånt man glömmer bortFlört).Rumsren fick vi henne inte till, så hon fick bära pampers inne !Inga problem när hon släpptes ut i flocken igen heller.

[Mariann]
0

Så underbart söt! Glad

Mammzing
0

Hann se den andras födelse. Lika pirrigt varje gång. Oftast lammar tackan lite i avskildhet, gärna tidig morron, sen kväll / natt. Har man tur kan man få se. Två tackor till ska lamma. Har bara tre tackor. Dom blir ju väldigt tama då. Hoppas det inte blir nå flasklamm, hu så jobbigt att sköta och skiljas från när dom blivit stora.

hatchepsut
0

Solsken i Halland…Sunshine

Lionadh
0

#13 Nä men det är ett underbart vårtecken… Tänk så mycket fint det finns i vår herres hage…Skrattande