Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2405 ggr
hatchepsut
0

Existentiell ångest??

Nej det har jag inte trots att jag imorgon fyller 50 år och borde ha en ordentlig kris enligt normen…Jag har nämligen bestämt mig för att hänga kvar(hoppas högre jaget är med mig) så länge jag bara kan för att lära mig så mycket som möjligt. Den grå stenen ska fotrsätta slipas på så att den sanna diamanten kan komma fram. Denna målstolpe, dagen D kommer jag att emottaga på en stiftelsegård i Skåne i naturskön miljö. Utan fanfarer eller stor baluns utan i medvetande och med ett öppet sinne…Var hälsade alla, återkommer på söndag med förnyad kraft! Birthday Party Blower

cillaj
0

Grattis i förskott då ädla farao, och sitt i ro och samla in alla dessa 50 år.Oskyldig

Ha en skön helg.Cool

På återseende.

CillaSkrattande

Free-spirit-minded
0

GRATTIS

[Hukanson]
0

Grattis gamle pyramidsovare , välkommen bland de fullvuxna ha, ho.Skrattande

Lionadh
0

Grattis Hatchepsut!

Det blir min tur i sommar…Flört

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Mysan59
0

_happyB_

Och min tur i december…Wink)

szirius
0

Grattis, hipp hipp hurra! Skrattande

Kan inte ni alla kloka och erfarna säga att det blir bättre med årenTungan uteFlört? Sånt älskar man ju att höra…hehe….vi ynglingar som inte hunnit så långt ännu….jag menar i detta livFlört

[Hukanson]
0

Man skulle kunna säga att ju större friktion och motstånd kroppen ger desto större blir spänningen för själen men strömmens amplitud och frekvens hänger mycket på hur man "tar det " .

Mysan59
0

#6 Jo men så ÄR det! Det blir bara bättre och bättre Skrattande

Jag skulle väl lätt kunna tänka mig att se ut som 20-25 igen, men inte att vara så ung igen. Flört

Mavios
0

Grattis på födelsedagen!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[Mariann]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Stort varmt Grattis på din 50 års dag!

Min är nästa år….

lykkan
0

grattis…herregud…du är ju bara i mitten av livet..

diaz55
0

Ett stort Grattis På den stora Dagen!!

Hon Leve, Hurra, Hurra, HurraSkrattande

Man är aldrig äldre än man känner sig! så håll sinnet ungt!

Kramis!

Choklad
0

Instämmer i ovanstående..stort grattis!

U R us

evrekaw
0

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

hatchepsut
0

STOOOORT TACK till er alla!!! Ja, nu kan man räkna in sig bland 50+arna, har man inte lite rabatter att hämta ut här och var? Haha, lite fördelar ska man väl ha med alla insikter som plussats på en. Var på en stiftelsegård som heter Hillesgården, faktiskt hitttat den här på någon länksida. Kan varmt rekommendera ett besök där. Jag valde en " Hela dig Helg" där frukost, lunch, fika, middag och behandling ingick. Underbar miljö och vänlig personal, långt ifrån de numera omtalade Broilerfarmarna (spa).