Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 954 ggr
Lionadh
0

God morgon 6 februari

Idag åker jag och tre andra svenskar till Birkemosegård på gralstjänarutbildning över helgen.

Det ska bli roligt! Nu är allt packat och klart.

Hur har ni andra det? Lite snö har kommit inatt! Blir det snö på sportlovet tro?

Kram Maud

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

snurro89
0

Hej vad roligt (; Jag har de bara bra De har vart snö här i stockholm I några dagar.. Kram mikaelaOskyldig

Mavios
0

Hej. Låter som om Lionadh kommer få en trevlig helg! Det hoppas jag i alla fall.

Är lite trött i dag. Äldste sonen har stört nattsömnen med hosta. Stackarn kan ju inte helelr ha sovit bra flrstås. En vagel i ögat (som jag dessutom behandlat med ögondroppar tills doserna var slut) stör mig ganska mycket just nu. Den har bestämt sig för att tömma sig just idag och det går liksom sakta och är lite småkladdigt och siktbegränsande. *suckar uppgivet*

Annars ska jag ha en buskul dag. Jag ska vara med yngste sonen på dagis och hjälpa till med ansiktsmålning av de femton barn som går där.

Förhoppningsvis tittar en god vän över i eftermiddag och sedan kanske jag kan lura över min bror som ska hjälpa mig med en installation av ett krångligt spel. :)

Vädret här i Göteborg är slaskigt - det kom snö under natten och nu börjar det smälta bort, så någon plusgrad lär det vara.

Hoppas alla ni andra får det riktigt bra!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Farwuq
0

Morrn morrn, från ett mörkt Skåne med ca +2°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Mariann]
0

God Morgon!

Jag önskar alla svenskar som ska till Dk en underbar helg i gralens vibration! Önskar jag var med…

Önskar förövrigt alla andra läsare här en underbar helg och en skön fredag!

nillanb
0

Brrr, pust och stön!,det är tungt att skotta snö.

Önskar er alla en härlig fredag

Ylva-Mia
0

God förmiddag från ett snöigt sthlm.

Ha en skön fredag och mysig helg Skrattande

rockygubben
0

God morgon från snöiga Eskilstuna,ha en trevlig helg!Skrattande

Farwuq
0

Lördag i morgon, ska sova ända till kl 8 om jag får.

Glad

diaz55
0

Hejsan alla underbara människor!

Mycket snö här i Örebro, har legat sjuk i flunsan några dagar så snön får ligga där den ligger, töar väl vartefterGlad.

Ha en skön helg allihopa och en vacker och ljus fredag/kram lena

Farwuq
0

Snödropparna blommar likaså vintergäcken.

Skrattande

Ylva-Mia
0

Tänk snödroppar…det har jag också i.o.f.s. men inte av den blommande sorten Gråter

Farwuq
0

Jo snart blir det riktig fart här nere.Skrattande

Ylva-Mia
0

*Suck* nu kliar det i mitt avtryckar-fingrer…till knappen på kameran alltså. Här regnar det för fullt…blir inga vinterbilder idag *suck igen*