Speciell upplevelse
Hej alla!
Tänkte berätta om en konstig upplevelse jag hade nu för ett par minuter sedan. Jag har införskaffat mej en regression CD som jag sedan fört över på min iPhone. utan några som helst förväntningar släckte jag u rummet och la mej tillrätta i sängen med hörlurarna i.
Som jag uppfattade det hela (ca 40 min in i regressionen) befann jag mej på ett högt berg. Jag var vakt, och min ända plikt var att vakta templet som låg på berget någon nivå under. Mina syskon i det livet vaktade samma tempel, och jag var välidgt mån (nästan sjukligt) om att fullfölja min plikt. Jag hade en kärlek som hette Maria, men hennes pappa var även min chef och vi kunde inte vara så offentliga, men hon hälsade på mig vid min vaktpost många gånger. Fick även känslan av att Maria är en barndomsvän och även ex till mej i detta liv. Fick även fram namnet "Astran" och jag såg mig själv se ut något i liknande med detta:
Både skorna och klädseln stämmer överrens med min beskrivning.
Det var i korthet själva upplevelsen av själva regressionen.
Men den där "speciella" upplevelsen var att när det hade gått väldigt lång tid av regressionen började det snurra i huvudet och hela kroppen domnade bort. Samtidigt började mina armar och händer att sträcka sig upp mot taket. jag kände inte av dem direkt eftersom kroppen var bortdomnad, men jag kände på ett sätt av det ändå. Och mitt högerben började skaka jätte mycket och börja förflytta sig till vänster. I samma veva såg jag väldigt många fina färger innanför ögonlocken. När jag vaknade upp när regressionen var slut kände jag mig väldigt frånvarande i ett par minuter och rummet såg väldigt vibrerande ut. Ungefär som när det är varmt ute och ånga stiger från gatan.
Tänkte bara dela med mej av upplevelsen. Kanske någon annan som har upplevt något liknande eller har en tanke på vad det kan vara?
Och har du läst ända hit ner, så är du banne mej värd en applåd! Haha 
Mottager applåden. ;) Hehe
Skämt åtsido, så lät din upplevlese väldigt spännande även om jag själv inte kan relatera till den.
Märker du något av din pliktmedvetenhet i detta livet också? *nyfiken*
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Jag också! 

Applåder för mig med , hahaha! Man kan ha så många olika upplevelser genom meditationer och andra tekniker, jag tror att det bästa är att söka svaren inom dig.Fundera på vad "att vakta ett tempel" ger dig för meddelande tex.(Rent symboliskt tänker jag på att man brukar säga att kroppen är själens tempel…
eller behovet att vakta sin själ från negativitet osv.Men det kan betyda nåt helt annat för dig.)
Eftersom man levt många liv innan så är det ju inte omöjligt att man snappar upp minnen av andra inkarnationer också och att du mött denna "Maria" i flera liv.
Huvudsaken,som jag ser det, är att fundera på vad detta kan tillföra i ditt nutida liv.

Hej always89
Jag tyckte det lär mycket intressant att läsa om din upplevelse så jag behöver ingen applåd
För en novis som mig ter det sig som att du har fått en fin start på vägen mot andligheten
Själv har jag oftast att slappna av riktigt. Brukar säga tt det är nog omöjligt att hypnotisera mig fast jag gärna skulle vilja uppleva det.
För några år sen gick ju ett progra på TV där Jörgen Sundevall tror jag han heter, via regressionshypnos som det kallas, förde människor tillbaka till nån tidigare inkaration som på nåt vis hade stor betydelse för detta liv. Sen fick de också åka till den faktiska platsen där de hade levat.
Vad heter din cd föressten? Lycka till i ditt fortsatta sökande i andlighetens labyrinter!

#4 Jaaa, jag hoppas att det kan räknas som en bra start! Ska fortsätta meditera osv och försöka utveckla mej själv. Jag har en cd som heter "Regression" och är inspelad av Kristina Wennergren 
Oj vilken häftig och spännande upplevelse. Det måste ha varit en mäktig upplevelse!! Har haft en likanade upplevelse..Men inte lika stark som din.
För ett par år sedan fick jag healing av en väninna. När jag ligger där försvinner jag" bort" liksom (är väl inte borta
annars oxå,men lite mera denna gång) Jag förnimmer mig som en smal,vacker kvinna med vita klänning (sådan som man hade i forntida grekland) jag hade oxå långt mörkt hår. Min väninna börja "prata" konstigt. Fick budskap till mig,från ande världen.Hon har aldrig varit med om något likande. Hon beskriver hur jag förvandlas framför hennes ögon.Hon ser ut som kvinna jag förnimma mig (den jag var,hm svårt att förklara på ett bra sätt,låter helknäppt)
Men om jag varit denna kvinna i ett tidigare livet,vet jag inte.Men en märklig upplevelse var det i alla fall. Kanske någon här inne har en ide.Eller upplevde jag, mig själv ur ett tidigare liv??
Jag måste inskaff Cd. Tack för att du skrev vad den heta
Mvh Åsa

För ca 15 år sedan hyrde jag och min dotter, tillsammans med 4 andra "intresserade" en campingstuga på höstkanten. Vi var där från fredagkväll till söndagmiddag och en kvinna hade gått utbildning för att kunna leda "frigörande andning". Vi hade olika övningar varje dag och en kväll la vi oss alla på golvet och hörde på djungeltrummor och ett band som ledde oss till regression. Jag såg mej mer och mer som en asiat, jobbade på risfälten utan att egentligen tjäna något, och för att komma ifrån det, så sökte jag mig till en stad, där jag blev "glädjeflicka". En av mina "kunder" var en framgångsrik affärsman och köpte ut mig, gifte sig med mej och jag fick komma till hans fina palats. En sagovärd var det och jag hade en egen jungfru (min nuvarande dotter). Men min make ville ju naturligtvis ha arvingar och det kunde jag inte ge honom och när han upptäckte det, så blev jag en väldigt ensam fru. Den enda som jag hade var ju min jungfru. Jag dog av sorg.
Trots att 15 år har gått så har jag den här upplevelsen ganska levande, men jag har aldrig skrivit ner den tidigare. Men jag har inte heller analyserat den. Tar gärna emot tolkningar.

#5 Har ju faktiskt den cdn i hyllan därhemma. Fick den i julklapp men har inte gett mig själv tid att lyssna igenom den. I går kväll välte katten ner just den cdn på golvet och idag läser jag detta. Ser det som en tydlig fingervisning att det är dax att lyssna!!!!! Återkommer med kommentar av mina upplevelser…:-)

#9 Vad spännande! Jag väntar med spänning ^^