Är det någon...
som har erfarenhet och kunskap om hur man använder en s.k. healingstav? Jag känner ett starkt behov av att skaffa en och vet inte hur man kan använda dom.
Jag har Reiki 1 och 2 med mig i bagaget bl.a. och med fantasins hjälp skulle jag kunna joxa lite med en stav men vill gärna veta mer om någon här har kunskap och som vill dela med sig av den.
Tack på förhand!
Jag har ingen erfarenhet av healingstav,vet inte heller hur den ska användas. Men jag tror säkert att du kan joxa med fantasins hjälp,det är ju bara den egna fantasin som sätter gränser.
~ mayolica ~
Du har säkert rätt mayolica 
#2 Instämmer med mayolica ! Tror inte det behövs sådana hjälpmedel som tex healingstavar.Du har redan allt du behöver.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Nej, jag behöver inte en healingstav men den dyker upp i mitt liv på olika sett nu och pockar på uppmärksamhet. Det har gjort mig nyfiken då jag inte visste vad det var.
Så fungerar ofta min andliga utveckling, saker dyker upp ofta och pockar på uppmärksamhet och eftersom jag är en teckentolkare är det ett sett för mig att lära mig nya saker som det sen visar sig att jag har nytta av. När tecken dyker upp sådär så brukar jag följa dom, åtminstone en bit, och det visar sig ofta vara rätt för mig just här och nu.
På det här sättet har min andlig utveckling rullat på i en jämn och fin takt i flera år nu. Saker och ibland även kunskap kommer till mig som fyller på i det andliga förrådet 
#4 Det låter härligt att du är så medveten och tar till dig det du behöver.
Kram och Lycka till på vandringen!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania 
Önskar dig det samma!

Ett litet visdoms ord:Du måste själv vara den förändring du vill se i världen. Lycka till på vägen med eller utan stav.
Lev livet, det går inte i repris.
Så sant som det var sagt!
Och vi är många som jobbar, på olika sätt så att världen kan helas.
Tack Maddo - önskar dig ljus och kärlek 

Tack Ylva-Mia. Önskar dig detsamma.fast jag ej har träffat dej så känner jag att jag sänder detta till dej I hjärtat och själen. :här kommer en till som jag tycker om :Läraren öppnar dörren,men du måste själv gå in genom den…
Lev livet, det går inte i repris.