Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 946 ggr
Lionadh
0

Trevlig 3e advent

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Walking in a winter wonderland… Sjunga kan man ju även om snön smält bort i Götet.

Idag blir en lugn dag för maken jobbar, visserligen hemifrån, men dock…

Så vi sjunger istället! Skrattande Ha en trevlig adventssöndag!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

[Spanaren]
0

Kvällen var verkligen annorlunda igår när strömmen for sin väg och kom inte tillbaka föränn efter ca 6 timmar. Inte ett ljud och barnen lekte ute i nästan en fullmånes sken. Ja helt klart en helt annorlunda kväll!

Eftertanken säger mig att detta skulle behövas då och då för allt var så tyst, så tyst och så vackert i allt levandes sken. Enda nackdelen är att man har ett direktuppvärmt husFlört

Tack Lionadh för ljuvlig musik på morgonkvisten/ kram Bappi

Mammzing
0

Idag blir det årets enda julmarknad i Sätra Brunn. Ska bli skönt att bara strosa runt en stund.

[Mariann]
0

Vi ska in till Borås jag o gubben och fixa ramar till ett par foton som barnens mormor o morfar och farmor ska få i julklapp. Synd att snön är borta, det är så vackert när det är vitt… skulle vilja vara uppe hos dig bappi o fira jul med all snö. Cool

Tack för musik, jaaa vackert!!!

Önskar alla en ljus och kärleksfull 3 advent!

[Spanaren]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 3 Ja, det är så vackert här uppe med alla snöfyllda grenar och all vit snö /Kram Bappi

Ps Utsikten till grannens hus, såg ut så här igårGlad

Indiania
0

Fint snökort Bappi! Ha det så bra allesammans och kram på er!Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

Åh så vackert med snö! Jag får nog överväga att flytta "hemåt" igen sen…

Här är det pyssel och fixardag idag. Vi har kokat knäck och ska koka kola… sätta upp utebelysning och kanske knåpa med annat godis. vi ska skriva julkort och slå in paket till syrrans barn… så ska vi ev på julmarknad och äta lite soppa med goda vänner osm har öppet hus idag.

Ha en fantastisk tredje advent!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Tack! Detsamma till er alla!

Kram