Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1467 ggr
[Mariann]
0

Gemensamma meditationer??

Finns det intresse för att meditera tillsammans, delta i en inre ljusgrupp?

isåfall går det ju utmärkt att göra det dessa varannan onsdag kl 19.00-ca 20.00 när vi sitter en grupp ur forumet och mediterar för Jorden och mänskligheten.

Finns det ett intresse för det?

marias777
0

Jag är intresserad,men har tyvärr svårt just för dessa onsdagar då min man jobbar kväll…

Hoppfull
0

Det är ju lite samma här, kvällarna är ganska röriga här och det finns inte riktigt utrymme för mig att gå undan. Hm, hade varit kanon annars då meditation i grupp brukar vara väldigt kraftfullt och givande!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

gyllenehjartljuset
0

Jag hänger gärna på, om jag är hemma, är det jämn eller ojämn vecka?

gyllenehjartljuset
0

Jag brukar ju meditera ändå vid ca den tiden

[Mariann]
0

From NU är det jämna veckor!!

marias777
0

ok,kör det igång nästa vecka eller om tre veckor??

[Mariann]
0

Vi börjar nästa vecka!

kl 19.00 startar den är är oftast slut ca 19.50-20.00.

Runt 19.45 ber vi för alla på listan.

Thebestone
0

Tog det slut här nu?

[Mariann]
0

Ifall du menar om vi inte kör några meditationer på onsdagar, så gör vi det hela tiden fortfarande. Varannan onsdag, nästa vecka på onsdag är det dags igen. Man påminns ju bäst genom bön och enrgistödlistan den läggs ut ett par dagar inan det är dags för ljustjänst!

Alla är hjärtligt välkomna att delta i meditationen för jorden och mänskligheten varannan onsdag, eller om man hellre vill varje söndag kl 12.00 via webradio.

Namaste1
0

Pågar meditationerna fortfarande, jag ansluter mig gärna.

Namaste

[Spanaren]
0

Är det som vanligt att man skriver upp sig eller är det lite mera avancerat?

/kram Bappi

[Mariann]
0

#10 o #11 meditationerna söndagar via webben (www.dengyldnecirkel.dk) pågår alltid, kommer nog aldrig att upphöra… onsdag där kör vi fortfarande, nu närmast den 10/12 kl 19.00.

Man ska inte skriva upp sig utan man hänger på bara, via webben genom att logga sig på webradion på ovanstående länk och onsdagarna så är det bara att sätta sig i meditation och gärna genom att följa en av ljustjänsterna som ligger i kategorin ljusarbete - tjänande. Huvudsaken är väl att meditationen är för jorden och mänskligheten och att den är genomströmmande/utströmmande meditation. Glad