Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 781 ggr
[Mariann]
0

Sommaruppehåll!

Nu gör vi ett sommaruppehåll i artikel utgivningarna!!

Ett utmärkt läge att läsa det man inte hunnit med under våren…

Hoppas att fler av oss hinner jobba med någon översättning under sommaren, att vi har fler intressanta artiklar att komma med inför hösten.Skrattande

Finns det någon här av medlemmarna som är intresserad av att översätta, främst från danska till svenska, eller engelska-svenska hör av Er!

Sommarkramar till alla

Mariann/sajtvärd

[Mariann]
0

Vad gör ni i sommar?

Jag tar bara en veckas semester… kommer å jobba när kunder vill jag ska….

Dottern ska ha sitt första sommar jobb och då kan ju lika gärna jag jobba med! Gubben har sina 5 veckor… men han gör ju annat … typ måla hus mm…. då jobbar jag hellre Cool….

Lionadh
0

Jag har semester v 27 till 30, får besök av syster med barn och barnbarn, ska till Norrland och till Stockholm en vända… I övrigt jobbar jag! Till Danmark ska vi ju också förstås… Men i år blir det lite budgetsemester faktiskt.

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Hoppfull
0

Jaaa…. vi har ju redan haft en underbar vecka på Kreta och brände i och med den ett par somrars semesterbudget :) Så här blir det lugn hemmasommar. Vi ska först bygga klart altandäcket och sedan blir det nog mest grilla gott och njuta av den förhoppningsvis varma sommaren!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

Budget semester var ordet!

vi ska till Kungliga huvudstaden i 3 dagar… that´s it

Sedan ska jag ju med till DK en rad gånger under sommarn/ hösten/jul så… närmare bestämt 5 gg. Cool

Angel60
0

Vad trevligt ni ska ha, själv sitter jag och min familj i detta hus hela sommaren, har inte ekonomiska möjligheter att åka någonstans. Med detta bensinpris blir det kanske bara en dagsutflykt till min mans syster (6 mil).

Men jag önskar er alla en skön sommar

Kramar

[Mariann]
0

Jo det ska bli trevligt att åka till Sthlm.. måste visa dottern staden…

vi ska gör sthlm på tre dagar!!?? Hur det ska gå till

+ att hon vill träffa  en internet kompis/kille… gå på grönan med honom… vi får väl agera förkläden Cool

gubben är väl måttligt förtjust i det… dotra säger till killen att farsan kommer å smyga bakom papperskorgar och stalka dom *asgarv*

Hoppfull
0

:) ja vi ska som jag skrev inte heller åka någonstans utan sitta i och vid vårt hus :) men det tycker jag är trevligt och ser det lite som en utmaning i hur man kan sätta guldkant på dagarna utan att det behöver kosta skjortan och hända någon annanstans! :)

Jag önskar dig en skön sommar med Angel!!

Tara
0

Trevlig sommar önskar jag Er alla/kram

[BigMama]
0

Budgetsemester här oxå. Ska sommarjobba, som det så vackert heter… Första gången på 14 år!! Fot

En stackars ledig vecka med resten av familjen. Men då hoppar

vi i in i bilen, drar med oss husvagnen och flyr! Glad

gyllenehjartljuset
0

Inget planerat här. Vi tar det som det kommer i år. Kanske några nätter i Varberg med husvagnen, men bara om det är bra väder. Ska väl greja lite med i huset, (intejag, men min man, jag är bara handräckare och städerska , plocka brädbitar och div.)

Ha en skön sommar alla. kram

Hoppfull
0

Det märks sannerligen här på sajten att det är sommar :) det är lugnt och fridfullt då alla antagligen är ute i solen.

camillal777
0

Här blir det budgetsemester också, vi har fått låna en husbil av mina föräldrar så det blir nog fler småturer med den skulle jag tro.

Jag älskar frihetet att kunna åka dit näsan pekar och ha med sig allt! Hoppas vi får en låååång sommar Cool

Hoppfull
0

Åh vad kul! Vi har funderat på husbil ibland men de är ruskigt dyra att hyra! Precis som du säger, känslan av att vara fri och kunna stanna där man vill… kanon!!

camillal777
0

Ja det är underbart! Allt man behöver är med. Köper en tidning och kör dit solen strålar som mest!

Men som du säger Hoppfull, det kostar. Är mkt tacksam över att kunna låna en annars hade det inte blivit såna turer för oss.