Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1328 ggr
Mist
0

Astralprojektion !!

Hejsan alla !

Jag är en tjej / Kvinna ( tolkas själva ) ;)
Har gjort resor  ut ut kroppen i många år , men nu dom senaste veckorna har det vart en sådan fart , snurrar som om det är orkan
runt omkring , alltså när man ska ut och även in i kroppen igen .

Har någon något svar på varför det blir så här…
Det är ju nästan så man inte vågar ge sig ut .

// Mist

Hoppfull
0

Wow, hehehe, själv har jag absolut ingen erfarenhet av sådant så jag kan inte hjälpa. Men det låter onekligen väldigt häftigt!! Cool

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Mariann]
0

jag vet vad det är Glad

Astralkroppen som lämnar den fysiskakroppen för att träda in på astralplanet.

Jag gör inte sådant själv, så jag kan heller inte svara.

Men jag hade nog slutat, men det är ju jag det. Flört

Mist
0

Hmm , jag försöker att släppa resorna men det är precis som om någon drar i mig …
Hmm , * funderar * , kanske det är så att någon vill säga mig något ?

[Mariann]
0

Det hade jag tolkat det som, om det stormar ute ska man ju inte gå ut… utan hålla sig hemma… Alltså lägga av!

kankse läge att utveckla andra sidor t.ex. VISDOMEN ;)) *fniss*

Mist
0

Hehe , ja vem vet :) * flinar *
Ja mer visdom vill vi ha … GE mig ;)

[Mariann]
0

ojdå.. ser hur knas det låter… som om du inte skulle vara vis… SÅ menar jag ju givetvis det inte

Sorry om det tolkades så Generad

Hoppfull
0

Det är alltså mycket energi i rörelse just nu… du får fundera kring hur det påverkar dig och kan påverka dig, innan, under och efter dina resor.

Mist
0

Hehe , nej då , jag tolkade det bra :)
Jag vill lära mig mer och visdom kan man inte få för mycket av :)

Ja resorna kan både va goda och eller negativa , ibland kan man vakna på morgonen med ett leènde och då vet man att resan vart god .
Ibland är huvudverken där och spökar :(

Gronstedt
0

Mist, jag hade försökt känna efter vem eller vad det är som drar - det är inte alldeles säkert att vad-det-nu-är vill dig väl.

Var rädd om dig, man är rätt skyddslös "out there", och din kropp är rätt skyddslös när du är ute och far. Brukar du skydda din kropp på något sätt?

Mist
0

Ja , det är det jag menar , jag blir hyperstressad av att snurra så där .
Ja , jag har mina kristaller ect  , omkring mig när jag lägger mig :)

Hoppfull
0

Låter som om du skulle avstå, åtminstone en tid. Hur gör du då?

Mist
0

När jag ska avstå eller (??)

Hoppfull
0

Mmm, precis.

Gronstedt
0

#10: Klokt av dig! Kristaller begriper jag mig dåligt på, jag hade använt örter. Kan du "ta med dig" skyddet ut? I så fall kan du få ett ankare att hålla dig fast i så att du inte bara "blåser omkring", utan kan se dig omkring och försöka hitta källan till turbulensen.

Mist
0

Tjaa , hur förklarar man det då , Oftast så ber jag om hjälp innan jag lägger mig , ( att få komma ut om det är menat )
och så blir det när jag inte vill ut heller , eller ja nu dom senaste nätterna har jag tvingat mig själv att slå upp ögonen…

Inget tycks gå som jag vill just nu …

Hoppfull
0

Då ska man stå stilla och avvakta lite enligt min erfarenhet… så brukar det uppenbara sig nya saker, personer, sajter ;) eller annat :)

[Mariann]
0

Ok, jag  trodde du styrde det helt själv.

ifall du inte vill kunde mitt tips vara att:

Försök att påkalla beskydd genom Ärkeängel Mikael, be om att hans beskydd vara HELA natten gärna jämt! Be om detta var kväll eller kanske både morgon o kväll! Se dig genomströmmas av vitt ljus

Du kan samtidigt med denna bön be om att det placeras en femuddig stjärna framför ditt solar plexus, och den kan du hålla vid liv genom tanken, helt sonika veta och tänka den där hela tiden…

det är ju inte säkert det funkar med en gång, det kan mkt väl behövas en tid med denna övning/bön

Mina förslag om du nu inte vill ut å flyga…. OskyldigGladKyss

Mist
0

Tack för tipset :)
Nu ska jag prova på någt nytt :)

camillal777
0

Lycka till Mist, har du högt sagt till att nu vill jag inte mera?

Mist
0

Nej inte högt , men "pratat" med kristaller och gudomerna .
Inatt kom jag INTE ut ialf

Och jag gjorde då som Mariann , sa till ( gav som tips )
Be dom större makterna om hjälp :)

Tack Mariann , du gjorde min natt lugn och harmonisk
och jag känner mig utvilad idag , gick upp kl : 6.30 ( brukar annars dra mig in i det längsta ) men kom upp gjorde frukost till mig och lillan och nu har jag vart ute en stund… Skulle lämna lillan på skolan tog en liten omväg hem och nu sitter jag här :)

Tack alla !

[Mariann]
0

#20 roligt att höra, MEN detta ska upprepas varje dag… länge… när du gjort det flera veckor  (kanske månader) sitter det i allmänhet ett effektivt beskydd (förhoppningsvis för alltid).

men inga garantier lämnas….;)

Mist
0

Hehe , jag ska säga det varje kväll :)
Hmm , men det är skönt att veta att något funkar och att det är ok att be  om lite hjälp :)

[Mariann]
0

Självklart… vi måste be om hjälp, man kan inte fixa allt själv, absolut inte!!

fast vi är dåliga på det…;)

Mist
0

Ja , jag är dålig på det ialf… * suckar *

Vad händer idag då ?

[Mariann]
0

jag ska på lunch..Glad om det var sådant du undrade?

Du?

Mist
0

Är du på jobbet eller ?

Hmm , jag ska fixa med lite papper och plocka här hemma .

[Mariann]
0

Både ja o nej… jag jobbar hemma… men jobbar jag kan jag inte vara här samtidigt ;)

hemkommen från lunch… just nu undrar jag om inte vägen till Gud går genom mat!?

Lionadh
0

Jag kan bara bekräfta att det är mycket energier i luften, påskfullmånen har just varit och vårens energihöjning strömmar in.

Jag följer med i flödet och tar mig tid att lyssna…. Så gör jag!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Lionadh
0

#27 Jag ska bli hedonist. Flört Det var en njutning av högsta klass!

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Mist
0

Hehe , ja du mat är gött :)

Hedonist… Jag ska kolla länken ;)

Ja visst är det mycket eneriger i luften , minst sagt .

Farwuq
0

Hej Mist, jag är av och till flygare jag med. Oftast är det lugna gatan när jag är ute, tyvärr har det inte varit så ofta de senaste åren. Den vanligaste typen av resa går till som följer: jag går och lägger mig, har en stund meditation och somnar sedan sött. Sedan kan det plötsligt hända att jag ”vaknar” av att jag står i vardagsrummet och fattar inte ett jota. Allt ser inte exakt ut som det ska och jag blir då fundersam och inser snart att det är en UKU. Jag brukar då kolla om det verkligen är en UKU genom att trycka handen eller huvudet mot en vägg. Kan jag få igenom handen så vet jag vad det är.

Sedan är det väldigt olika, jag är oftast lite fjantig och odisciplinerad när jag är ute och skuttar hellre kring som en astronaut än att jag söker svaret på filosofiska gåtor.

Men…

Ibland så bjuds jag på intressanta saker utanför min kontroll, det kan till exempel komma en besökare, de brukar se ut som människor men de är oftast gråaktiga, det går att kommunicera med dem telepatiskt, fråga mig inte hur jag gör, jag kan det bara. Det är vänliga och trevliga själar som kommit hit.

Mina längre resor är för komplicerade för att beskrivas här med några få korta ord.

Jag kan bjuda på en länk där det står lite om min forskning när det gäller astralkroppens natur.

Vad jag börjar förstå om astralkroppen 

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mist
0

Tack !!

Ja , jag har mött olika skepnader , fått några svar men inte mer .
Har även hälsat på min väninna och försökt tjöta med henne … JA , jag vet att det låter knas , men jag försöker varje gång .

Jag ska genast gå och kolla länken :)