Annons:
Läst 1291 ggr
jodoms
1/14/15, 11:10 AM

upplevelse av första andliga kontakt

Jag skrev detta i fel forum först så jag skriver här och har även kopierat det svar jag fått. Jag vill gärna ha mer svar att bolla med! :-)Jag håller på att lära mig själv att utveckla min andliga sida. Idag försökte jag för första gången ta kontakt och fråga en mycket viktig fråga till mina vägledare. Jag är alltså helt grön, men jag började med att öppna mina chakran och sedan meditation och försökte sedan tydligt ställa min fråga, jag tackade också för att de var där och för svaret jag kanske skulle få. Det som hände var att min högra hand lyftes upp. Det kändes i handflatan och i hela huden i hand och arm. Jag tog tillbaka min hand rätt fort. Jag hade inga förväntningar men jag hade inte räknat med något fysiskt och jag tyckte detta var lite otäckt eftersom att det är min första kontakt som inte är via ett medium. Hur ska jag tolka detta fysiska fenomen? Bör jag vara försiktigare? jodomsjodoms 2015-01-12 1 Möjligt Överskuggning jag har den funktionen med . (Trans förmågor har jag o en ande kan prata igenom mig o min röst andras om men det du har behöver inte vara trans ) men känner igen det du nämner mycket väl :) Försök mer mentalt första gången så hände samma för mig jag förstod inte exakt vad det var o utvecklades mer o mer jag tyckte det var konstigt när man såg det okända o varit hos medium att det syndes så mycket mer fysiskt på mig men sedan prova jag använda mer mentalt kändes mycket bättre o mindre energi krävande :) J-Artur-KJ-Artur-K 2015-01-12 2 J-artur-k Berätta gärna mera om överskuggning och vad det innebär! Vad jag har läst mig till så ska man som nybörjare inte försöka sig på trans formen då det krävs mycket erfarenhet? Jag försökte göra det så mentalt som möjligt och hade inte några redskap mer än ljus framme. Ibland tror jag att jag får svar i huvudet men jag behöver träning för att vara säker på att du inte är jag själv som svarar mig. Efteråt var det mycket skuggor och stoj här hemma och för en stund i soffan efteråt kändes det som att jag kände en annan person, en man, hans kroppsstorlek och hans fysiska smärta. Jag försökte blunda och koncentrera mig på om jag skulle få någon bild men jag lyckades inte. (om jag har råd skulle jag gå kurser)

Sajtvärd på Astralresor iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: