Annons:
Läst 1127 ggr
LeS-
11/22/13, 7:35 PM

Hjälp med drömtydning

Hej alla fina därute!

Jag undrar om någon skulle vilja hjälpa mig att tyda en dröm som alltid återkommer.

Det är så att i 85% av gångerna som jag drömmer om mitt ex (som jag var tillsammans med i 6 år) så är det han men samtidigt är han min manliga kusin som är jämnårig med mig (30 år) och som jag var väldigt nära min under min barndom.

Drömmer är väldigt lustig eftersom det känns totalt fel att vara tillsammans med denna kille som samtidigt är min familj, men jag vet att jag älskar honom men det känns så fel.

Detta drömde jag även när exet och jag var tillsammans.

Är det ngn som vet vad drömmer försöker säga mig?

Tack på förhand!

Annons:
[saradormina8]
11/23/13, 9:44 AM
#1

Jag kan tyda den till dig, men du måste förklara tydliga för jag har inte förstått riktigt, och tänk på att sex och sånt i drömmen symboliserar något annat, vill du inte skriva här så kan du skicka till pm en tydligare bild av drömmarna, och jag måste veta vad du känner för personerna i drömmen

LeS-
11/24/13, 2:12 PM
#2

#1 jag testade att gå in på din profil men det står att du inte är medlem längre?

[8sara8dormin8]
11/24/13, 2:46 PM
#3

du kan skicka till denna

LeS-
11/24/13, 3:21 PM
#4

#3 ok tack :)

LeS-
11/26/13, 1:33 AM
#5

puff

Annons:
Otroulig
11/29/13, 9:50 PM
#7

Om det var min dröm så skulle jag titta på vad det är för egenskaper som kusinen har. Dessa egenskaper hos dig har du eller kanske behöver du förenas med.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

LeS-
11/29/13, 11:07 PM
#8

#7 Det där har inte jag tänkt på tidigare, bra tänk där.

Upp till toppen
Annons: