Annons:
Läst 748 ggr
Saqu
9/30/13, 10:11 PM

Behöver vägledning

Just nu befinner jag mig vid ett av livets vägskäl och jag har ingen aning om vilket håll jag ska gå. Att lyssna på mitt inre som alla råder mig till leder ingen vart då jag vill åt båda hållen samtidigt. Saken är dock den att det handlar om två andra människor som jag måste välja mellan. 

Finns det något sätt jag kan få kontakt med mina vägledare (om jag har några förstås) och få råd eller kanske till och med få veta vad som är rätt och inte? Jag skulle verkligen behöva det just nu. Men jag vet bara inte hur jag ska göra. 

Om jag med hjälp av era kommande råd lyckas få kontakt, hur vet jag då att det är äkta och inte min egen inbillning?

Annons:
ProvinsiaRivers
9/30/13, 10:18 PM
#1

Man brukar säga att det som KÄNNS rätt ÄR rätt.Det som känns tvång eller negativt ska man låta bli…

Vet inte om det hjälper dig om vill bådadera…

Sedan att man kan "be" om råd från sina guider/änglar innan man somnar kan hjälpa.Att svaret uppenbarar sig i drömmen.Ibland behöver man dock några nätter om man sover djupt och inte minns svaret…

Men jag förstår känslan.Ibland blir man bara låst..:/ Lösningen brukar dock komma av sig själv om man tror på det;)

Lycka till:))

Saqu
9/30/13, 10:22 PM
#2

Nej det är ju just det, att jag vill båda och att båda också känns rätt. Det enda tvång eller fel jag kan känna är att jag måste välja. 

Det var en bra ide, det ska jag absolut testa. Jag drömmer ju så gott som varje natt och minns även det mesta. 

Ja det är ju skönt att man aldrig är ensam i alla fall. Tack så mycket :)

retep
10/1/13, 1:58 PM
#3

Var helt uppriktig och ärlig och berätta för dem båda! Låt deras reaktion, deras val avgöra, hur du får svar och vet hur du skall göra och det skall bli.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: