Läst 1444 ggr
Krissegy
2013-09-17, 17:44

ljus pungter

Jag ser ljus pungter kanske en cm stor. på dag tid och natt.

vad e de för något. ser de i mitt hem speciellt vid mamma o ja min familj

What we think, We become

Ghosthunter
2013-09-17, 18:49

Det är nog andeorber som du ser. Små lysande ljuspunkter. Andar har en förmåga att komprimera sig själva till en liten boll för att dom ska förflytta sig mycket lättare eller så är det energi som anden avger.🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

retep
2013-09-17, 20:09

Eller så är det bara något ganska naturligt som påverkar synen!?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Yon
Yon 
2013-09-17, 20:52

När blokeringar upphör i kroppen, och energier flödar på nya sätt genom olika chakran, då kan man få olika symptom som man kan tolka som mediala eller udda (och de kan säkert vara mediala också, men behöver ej alltid vara). När energier frigörs på det sättet brukar det vara för att man varit med om någon stark själslig upplevelse eller ex. mediterat mycket.

Starka förändringar innombords kan medföra att man upplever säregna saker utanför sig själv, men att upplevelserna egentligen är avspeglingar av vad som sker inom en själv rent energimässigt.

Kan ju också vara orber som någon sa…

[saradomin]
2013-09-17, 23:13

Jag kan förklara till dig

Krissegy
2013-09-18, 08:23

Tack alla för era svar.

What we think, We become

Piixy
2013-09-18, 09:39

#4 du sa att du skulle förklara. Kan du göra det så vi alla kan se?

[saradomin]
2013-09-18, 15:21

jag vet inte, ja har tänkt på något annat.

alicia80
2013-09-19, 02:33

Jag ser också dessa väldigt ofta

ProvinsiaRivers
2013-09-19, 21:52

Tips=prova att filma med mobilkamera så ser man dom lättare om det är orber :) Jag brukar se dom via linsen lättare.En enda gång sett utan lins och den var stor och i ett kylrum där man förvarar kroppar! Orber(ande-energier och ängla-energier) finns nästan överallt :)))

Ghosthunter
2013-09-20, 20:24

Jag har både filmat och tagit kort av orber. Som mitt namn antyder så är jag inte bara medial och andlig, utan även en spökjägare och jag granskar alltid allting noga. Det mesta när det gäller orber är att det är damm eller fukt på foton. De flesta är naturligt….kanske typ 95 av 100 foton. Men de resterande 5% är värt att granska. Jag har även sett orber med mina blotta ögon, så då vet jag hur det ser ut🙂

Värmland"

Shalin
2013-09-22, 16:17

#10 Åh gud så spännande. Har du någon typ av utrustning och beger dig till ställen där det spökar? ;) Jag inser givetvis att tv serier som ghost adventures där dom filmar med nightvision kamera och massa andra inspelningsutrustning definitivt kan vara fejk. Men jag undrar lite om du har liknande saker som funkat för dig? Dom har tex en grej som byter radiokanal i ett så bara brus hörs. Spöken man manipulera och prata igenom den och det låter riktigt häftigt.

Ghosthunter
2013-09-22, 17:32

Jo, jag har EMF-mätare, Ghostbox, diktafoner, IR-Tempmätare, kamera… men ännu ingen nightvisionkamera….jar inte haft råd med det.

Värmland"

Shalin
2013-09-22, 19:22

#12 Åh så häftigt. Jag har inte ens hittat vart man kan köpa nightvisionkamera. Jag ville bara kolla pris och så för kul. Men ser bara hela tiden information om hur man ska göra en själv. Hittar inte nånstans att man kan köpa :/

Har du fått några bevis med din utrustning?

Ghosthunter
2013-09-22, 20:43

Jovisst…jag har fått mycket🙂

Värmland"

Shalin
2013-09-22, 21:37

#13 Åh gud så spännande! :D Jag vill också skaffa bevis på något vis. Hade varit så grymt kul. Har du hittat någonstans vart man kan köpa nightvisionkamera? :)

Upp till toppen