Min pappa
Min pappa gick bort för några år sen. Vår relation var kanon tills mina föräldrar skilde sig och han gifte om sig. Jag har hela tiden försökt hålla kontakten. Men det har inte varit så lätt pga hans fru som av någon anledning avskydde mig men inte min bror. Så all kvarlåtenskap skulle min bror ärva, som han fick reda på. De va väldigt kort om en lång historia. Hur som hellst min pappa blev sjuk och jag fick inte reda på detta. (Vi bor ej i samma stad). Min bror ringde när pappa låg i koma. Tyvärr hann jag inte upp i tid. Efter ca ett halvår började det lukta cigarettrök både hemma och i bilen. Jag får en känsla av att det kan vara min pappa som vill förmedla något. Har försökt få kontakt med honom. Men får bara mer cigarettdoft. Finns det någon som kan hjälpa mig att förstå vad han vill. Christina
Han finns runt dig Christina och han vill inte att du ska ha dåligt samvete för att du inte hann fram att säga adjö, han har det bra nu förmedlar han.
Han kommer med cigarettrök för att du ska känna igen honom och han säger också med glimten i ögat; Ta det lugnt och tänk dig för både en och två gånger om du är osäker på något som kan vara farligt för dig…
Han ser till dig nu, för att han har kommit "iordning" på andra sidan och känner att han inte ville lämna dig på det sättet han gjorde heller. Han ber om ursäkt för sin frus agerande och säger: Vi hade kanske inte samma synsätt alla gånger…
Din bror känns viktig och din pappa vill inte att ni tappar kontakten för "allt smör i småland" som han uttrycker det. Men han ÄR runt dig, så din känsla är rätt…
Kramar
och om du vill kan jag försöka få fram nåt mer… Detta blev mer en spontangrej som så ofta kommer för mig, men inte desto mindre sant. 
Många Goa Kramar
Annisangel