Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 954 ggr
Farwuq
0

God morgon 2:a februari

God morgon, från ett kylslaget Skåne.

Vi har nu -1,0°C och lite snö, jag hade gärna bytt det mot +10°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

dina2
0

Mornmorn! Tänk, så fort det blev morgon! Nu syns gruningsljuset och det är ca +-0grader. Önskar alla en jättetrevlig måndag.

Mavios
0

God morgon!

Resdan 01.32 trodde jag att det var dags att kliva upp. Hade jättesvårt att somna om. Typiskt, helt pigg vid helt fel tillfälle - gissa vem som är trött NU? ;)

Här är kallare än det brukar också. Hade gärna sett mååånga plusgrader nu. Fram för shortsväder!!!

Är tillbaka online igen efter ett datorhaveri (bara skärmen tursamt nog). Sitter nu med en helt ny burk och skärm och förundras hur SNABBT saker på internet kan poppa fram!!! *överlycklig*

Önskar er alla en trevlig måndag!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[Mariann]
0

#2 Gott å höra att datorn rett upp sig, genom en ny, så fick vi också göra här nyssens…

God morgon alla!

Här är också kallt och mörkt, jag hade väl gärna också sett att det varit ljusare o varmare… Oskyldig

Mammzing
0

Ja, huuu så kyligt!  Var runt -10 när jag vaknade. Hästarna är pigga på att komma ut och rulla sej på morronen nu när vi har snö. Så morronbestyren går med raketfart. Lite för kallt för mej, älskar sommar å sol.

Ska fika med en kompis jag inte träffat på flera år nu på förmiddan.  Sånt är skoj.

Ha en bra dag!

Aldebaran
0

7 minus nu på morgonen i Göteborg och inga moln…

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

szirius
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok, nu testar jag lägga in ett foto här, vet inte om det kommer att funka.Nyplockade videkissar! Slå mig inteFlörtmen här är det vår!

szirius
0

Det gick!Glad Jag känner mig som en dataexpert nu, hahaha

szirius
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här var så kul så jag bjuder på en nykläckt killing också!En dag gammal, min svärfars. Finns det nåt mer bedårande?

Mavios
0

Aowwwh, okej videkissarna var ju fina, men killingen är helt ljuvlig!!!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[Mariann]
0

Jisses…vilka underbara bilder, man blir sjuuuk. Killingen gick rakt in i hjärtat…