Annons:
Läst 1993 ggr
[Sirius.A]
2014-05-07 19:41

Budskap från Gud Fader 26 april 2014

Via ,Lena

Det är många mästare och ljusarbetare på Jorden som just nu går igenom en reningsprocess av själen. .Det sker genom koder som delas ut i Universum. Processen är lång och smärtsam där man får möta känslor och rädslor från tidigare liv.Under rensningen är själen öppen för alla kanaliseringar som finns i Universum. Det sker just nu många felkanaliseringar.Det beror på att budskapen inte kommer från det Rena Gudomliga.

Lena har fått som gåva från mig Gud Fader och Universum att dela ut personliga koder till mästare och ljusarbetare på Jorden. Den personliga koden ger ett skydd mot fel kanaliseringar och man får en personlig mentor under processen. Var och en kommer att få ett uppdrag när processen är klar.
Lena har upprättat en skyddad kanal från Jorden till Himmelska Triaden -( Plejaderna Sirius Fujaderna). Det är genom den rena kanalen till Himmelska Triaden som Lena får de personliga koderna .
Det är viktigt att alla får ett beskydd under processen och uppstigningen till 5D. 
Ljus och kärlek från Gud Fader!

Annons:
Kyllan56
2014-05-08 11:11
#2

Tror verkligen inte på det här. En megaloman person som vill tjäna pengar.😕

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[NeferNefer]
2014-05-08 16:19
#3

"Fel kanaliseringar" - så du, trådskapare, är alltså den enda utvalda som tar emot "rätt kanaliseringar", då?

Hrm… det vill jag nog se bevis på i så fall.

Dessutom tror jag inte på någon "Gud Fader". Så det vill jag nog också se bevis på.

Älvan
2014-05-08 23:13
#4

Kan man inte plocka bort denna tramstråd då trådstartaren tom avslutat sitt konto?

gonzo56
2014-05-09 02:44
#5

Ja, ta gärna bort tråden, den kan vara förvirrande för nykomlingar. Den innehåller ju bara

ren bullshit! 

/G

[Hukanson]
2014-05-10 20:40
#6

Många har en funktion för helheten men helig ren funktion är sällsynt. Kanske livsviktigt för alla att det finns säkra rena kanaler som uppfyller manifestationslagen på ett korrekt sätt. Detta är först och främst en osynlig andlig angelägenhet men självklart måste språk och formulering vara korrekt för att spridas.

Annons:
[Assume]
2014-05-14 16:51
#7

#0 Vilka dumheter! "Dela ut koder" och "uppstigning till 5D".
Tror du verkligen själv på den här rappakaljan?

#5 Gör oss en tjänst och radera tråden så fort som möjligt.

Upp till toppen
Annons: