Annons:
Läst 2274 ggr
[Bettanbop]
2013-05-17 19:51

Öronhealing?

Är det någon som har lyckats heala tinitus ?

Har ni något tips eller några idéer om hur man skulle kunna gå till väga?

Annons:
lizaohman
2013-05-18 09:07
#1

Jodå jag har hört om healing av tinnitus, men det fungerar utmärkt att sluta äta kolhydrater enligt LCHF-metoden. Det är flera som vittnat om förbättringar och helande den vägen. Leta på kolhydrater.ifokus. Healing är ju bra (förstås) men om man inte ändrar på det mönster som orsakar sjukdom så kommer ju sjukdomen tillbaka (förstås). Observera att jag inte påstår att tinnitus orsakas av kolhydrater, det är att dra en alldeles för förenklad slutsats.

sinnligkunskap
2013-05-23 14:46
#2

Hej, jag har erfarenhet av elever som fått bukt med sin tinnitus genom att arbeta med Reiki. Det är min erfarenhet att tinnitus har är väldigt stressrelaterat och därför kan jag varmt rekommendera Reiki. Jag har skrivit om det i min nybörjarbok Reiki naturligt helande och mjuk beröring. http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=solkarina&title=solkarina&fromproduct=False Du kan alltid gå till någon som kan Reiki och prova några gånger för att känna skillnad och resultat.

Universum ger oss en dröm när vi föds, sedan är det upp till oss att göra den verklig.

www.sinnligkunskap.se

Upp till toppen
Annons: