Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1043 ggr
[janne560]
2012-10-06 05:01
1

Varning

Kommande tider för med STARKA förändringar i medvetandet vilket innebär stor förlust av sunt tänkande. De kommande åren handlar om att tänka PÅ SIG SJÄLV först, och inte lyssna på andra vad de tycker och tror.

Inom några ÅR lång tid kan vi se klart igen.

[janne560]
2012-10-06 07:21
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

J. Krishnamurti - The speaker

Annisangel
2012-10-06 07:28
0

Jodu, förändringar = CHECK!!

Tänka på sig själv = Check!!

Tack för påminnelsen! Nu ska jag bli mera självcentrerad för jag får råd och inputs från alla möjliga håll, men det är ju faktiskt jag som bestämmer vad som är bäst för mig!

Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Gaiatri
2012-10-06 11:01
1

Det går att lyssna på vad andra tycker och tror, men man får dra sina egna slutsatser och använda informationen om man tycker att den är relevant.

Jag tänker att ju mer centrerad man är i sig själv, desto lättare är det att avgöra vilken information och vilka råd som faktiskt kan vara bra och välgörande för en själv.

Däremot så skiljer jag på att vara självcentrerad och att vara centrerad i sig själv. Det är inte samma sak! När man är centrerad i sig själv så är man stadig och centrerad. Då kan man lättare se vad som händer omkring en och ta del av omgivningen, men utan att tappa sig själv. Man behöver då inte tänka på sig själv utan man är i sig själv. Då släpper man taget om tankar om en själv och bara är. Detta medför att det är lättare att bry sig om andra och släppa taget om centreringen runt sin egen person.

#1 I videon så står det ett tänkvärt citat: "The enemy is not the other. the enemy is you…"

[MikeW]
2012-10-06 12:21
0

Jag kan knappt vänta tills förändringarna!!! x) Fast jag hoppas bara det inte ändrar mig SÅ mycket, jag vill fortfarande ha mitt sinne för humor och leva lite i en rolig värld full av skoj och skämt.

ÅÅÅÅ Kan knappt VÄNTA! :D

Liv kommer bli SÅ mycket bättre!!!! :D

[janne560]
2012-10-06 17:52
0

Vi får tro på en bättre Värld!