att utvecklas
jag undrar om det finns någon andlig cirkel i Stockholm, där man kan träffa andra som är intresserade av andlig och personlig utveckling, där man kan diskutera sina erfarenheter, och få lite idéer? Jag har läst lite böcker, men behöver träffa likasinnade. Jag är nyfiken på mig själv och varför jag gör som jag gör och varför vissa saker händer mig och vad jag kan lära mig av det.
Jag är inte religiös men jag tror att det finns mer än det vi kan se med blotta ögat. Kram Pia
# delfinos,det skulle jag också önska att det fanns,jag kan tipsa dig om Celestin,kolla hennes hemsida Branka heter hon.Jag ska snart gå en Workshop hos henne,och hon har även änglamingel det är inte så dyrt.
Du kan också kolla in kalendariet på Ljusa sidorna där det finns en del annonser med träffar och kurser i personlig och andlig utveckling.
Jag gick in på "Ljusa sidorna" och var med på en meditation på vattumannen i Stockholm och det ångrar jag verkligen inte. Jag behöver träffa likasinnade för att förstå att jag är på rätt väg.