Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1398 ggr
[jerryy]
0

Vaddetta?

En dag i samband med att jag studerade andlig litteratur. Hade jag ett samtal med min mor. Minns inte hur för det är lite suddigt som de flesta minnen men det var som att hennes omgivning sögs ihop innåt mot hennes kropp och efter det blev mor annorlunda men lugnare. ?

retep
0

Hej jerryy! En möjlighet är att din mor spontant blev närvarande i sig själv? Kanske uppfattade du och "såg" att hon transcenderade, att hennes sinne och kropp blev stilla och i harmoni? Kanske pratade ni om andliga saker?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[jerryy]
0

Vi har sällan pratat andliga saker. Är öppen för att diskutera vad som och ser mig inte som en guru. Det gör mig lite orolig dock för vet inte vad det hela innebär och hon har aldrig nämnt det

retep
0

Jerryy! Du kan låta det var och känna dig lugn, med tiden kommer fler och andra upplevelser, som kan ge förklaring.

[jerryy]
0

Låta vad var?

retep
0

Låta det vara, menar jag! Det som oroar dig, som du är osäker på, inte förstår. All andlighet, upplevelser och erfarenheter måste få mogna och typ, återskapas.

[jerryy]
0

Nej du är bara påträngande. Pratar hellre med någon som kan lyssna!Oskyldig

retep
0

Jag vet om att jag är påträngande och att jag därigenom ofta får folk att lyssna. Inte så mycket på mig utan mer till sig själva.

[jerryy]
0

#7 Bara var centrerad!

retep
0

Ju mer centrerad, ju mer vidsynt!

[jerryy]
0

Man kan inte annat än att vara centrerad

retep