Drömmen
Hej hej! Har en undran ang drömmen. Någon som är proffs på att tyda drömmen?
jag drömde i natt om att jag flyttar till en annan lägenhet. I början var vi utanför våninghuset och det åskade ute för stunden. jag tänkte på min äldsta hund som är rädd för åska. (hon dog 8 maj i år) och träffade henne att flytta henne till tryggare plats. Minns inte hur det blev för henne sen. Sen gick vi in i våninghuset och börjar flytta in grejer. En del hjälper till och en del latar sig och sitter utanför. Jag fick säga till någon gång att de får hjälpa till. jag mötte en vän till mig vid trappan och pratade lite. Hon skulle iväg upp till annan ärende. Det mesta var om flytten, jag pratade med folket inne i min lägenhet om sakerna och sånt. (Det gällde i af mest om flytten)
Sen minns jag inte hur det slutade..
Vore tacksam för hjälpen. Jag är inte proffs på att tyda drömmar.
Det jag fick fram är att du hjälpe din hund över till andra sidan..
och det känns som att flytten är en jobbig flytt. Du har inte riktigt tid med detta. "typ jaja, få de gjor nu"…
Sen vet jag inte :P
Hejsan! Nu får jag besvara.. :) oj.. vart tog de andra inlägg vägen? som fanns tidigare ovanför #franzeen.
Franzeen: Tackar du besvarade på min fråga! :) Ja kanske kan vara det
Under tiden jag har funderat vad det kunde mena och forskat lite. Senare förstod jag att det kunde handla om förändring/förnyelse. Och det stämde nog.. bra när det kom en god nyhet igår som påverkade en del. Vet inte om det är denna eller om det kommer annat framöver…
#2 Det finns inga mer kommentarer än franzeens i den här tråden. Men jag ser att du gjort ett liknande inlägg på spiritualism iFokus. Det kanske är kommentarerna i det inlägget som du sett? Länk tilll den tråden.
Hej!
Om jag förstår så var det en rätt normal dröm, inget utsvävande, så kanske har de bara att göra med att du skall flytta, att någon kompis ska flytta. Du kanske vill göra så?
//eken77
Gaiatri: ah ok där ser man! :) trodde jag bara skrev en inlägg, utan det är två stycken i olika grupp. Tack du såg det.
Eken77: har iallafall inte tänkt flytta någonstans. men någon annan vet jag inte om de tänkt flytta, kanske det dyker upp något framöver…
#5 ett tips från mig är att göra beskrivningen av drömmen så luftig som möjligt.
Hej,
Hus/ lägenheter brukar symbolisera dej själv. Att flytta innebär att du ändrar ditt sätt att vara/tänka. Som du skrev förnyelse.
Människorna du möter i drömmen är olika sidor hos dig själv. En del sidor av dej är hjälpsamma en del lite lata med just denna förändring kanske:)
Jag ser det som en positiv dröm - en förändring kanske är på väg.
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus