Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1900 ggr
jessica02
0

Numrenas betydelse?

Jag undrar om siffrorna 11:11 har någon speciell betydelse i de andliga?

Fick de till mig idag och känner att någon betydelse har de men ja vet inte vad!

Kan någon hjälpa mig här kanske att komma underfull med det!

Mvh jessica02

yamher
0

mycket med siffror att tex vakna vid 3,33 osv har med att det lägger sig i linje, att något ska komma att ske. Alignment som det kallas på engelska.

Men visst kan det finnas annan förklaring också. Beroende på i så fall vem som ser till att du ska se det. Det första handlar om en effekt och styrs itne av någon på andra sidan

Alis volat propriis Oskyldig

szirius
0

#0 Oj, numerologi är en hel värld att sätta sig in i, jag rekommenderar dig att helt enkelt googla på detFlört. 11 är en hög vibrerande energi och i dubbel bemärkelse blir den såklart extra stark. Det var ju inte så länge sedan datumet 11/11/11 var….det finns som sagt massor med info att hitta om detta på internet, känner att jag inte har förmågan att sammanfatta det i enkla, korta meningar, är själv intresserad men kan inte ge så mkt hjälp i ämnetOskyldig

szirius
0

Såhär stod det på wikipediaFlört

Numerologists believe that events linked to the time 11:11 appear more often than can be explained by chance or coincidence.[1] This belief is related to the concept of synchronicity. Some authors claim that seeing 11:11 on a clock is an auspicious sign. Others claim that 11:11 signals a spirit presence.[2][3] The belief that the time 11:11 has mystical powers has been adopted by believers in New Age philosophies.[4] However, skeptics say that Uri Geller's examples of 11:11 phenomena in world events are examples of post-hoc reasoning[5] and confirmation bias.[6]

jessica02
1

Hello!

Tack yamher och szirius!

Uppskattar era förslag och hlälp känner att ja har lite humm om de nu :)

Tack igen snälla söta ni //kram

Mvh jessica02