Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 1181 ggr
[truck70]
0

Energi.

Det är en svart, äcklig sörja till energi som är vid mig. Skulle gärna vilja att den försvinner, och vet att det tar ett tag, men någon här som har fungerande tips på hur man placerar rätt jävla energi på rätt ställe?!?!

gonzo56
1

Förstår inte riktigt hur du menar med svart äcklig sörja, men man brukar säga att det man ser på försvinner..

[truck70]
0

Du menar som i medition, att fokusera på "sörjan" i magområdet. Isåfall, kanske jag skulle testa och se om det hjälper, för det är en bra idé

Gaiatri
1

Det man fokuserar på kan också öka istället för att försvinna…

Du fick ju ett råd om att sätta upp skal i förra tråden med liknande ämne. När du skriver om magområde så låter det som att solarplexus behöver skydd.

Jag rekommenderar att du inte fokuserar alls på de lägre chakrana vid meditation. Inga kundaliniövningar!

Du kanske skulle försöka minska den mediala kontakten och istället fokusera mer på andra områden. Vid meditation så kan man tex använda sig av mer hjärtmeditationer och så kan man göra "vanliga" saker som att promenera i skogen eller diska Cool eller något annat mer praktiskt.

[truck70]
0

Fast jag hade ju inte tänkt att väcka någon kundalini, bara få den jobbiga "energin" i magområdet att lösas upp lite.

Denna kommentar har tagits bort.