Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2188 ggr
[trewq]
0

Kvävd

Det finns eneriger som sitter på mig, och tar min energi. Tyvärr mår jag illa, och vill att dessa försvinner från mig, eller tar en paus åtminstonde. Känns som en seg klump runt hjärtområdet, och vid halsen.

Hjälp!

Laleh
0

Kanske du är ensam. Eller känner du dig ensam :(

Gaiatri
2

Är det nyligen som du börjat känna av dessa energier eller har du känt av dem länge?

Salt är bra mot dåliga energier. Om det är riktigt besvärligt så kan man använda havssalt och begssalt tillsammans. Har man inte det så kan man såklart använda vanligt bordssalt men bergssalt är starkare. Lägg det på ett fat i närheten, kanske på flera ställen där du vistas.

[trewq]
0

#1 Har svårt att prata om allt så här öppet på forumet, men känner mig inte ensam på det sättet. I det här fallet handlar det om tungande energier, som närvaro av andra men att de gärna tar min energi. Det blir oftast tungt, för man vill gärna inte vara i en folksamling dygnet runt. :/

En del blir man upplyft av, och som helas. De får gärna stanna, men som sagt. "Folksamlingen" runt mig får gärna backa några steg, och gärna hålla  sig utanför min lägenhet, så att säga.

#2 Kan inte säga att det är något nytt. Ett tag har det varit riktigt lugnt, men det kan ha med yogan att göra också. Får kanske ta och se över min träning lite. Gäller att man har koll på hur mycket, och av vilken anledning man tränar.

z12
0

Om man säger vintern har just gått, och jag mår lågt. Om jag vore på sydligare grad skulle jag inte vara låg

sadhero87
2

Har du försökt sätta upp som ett skal runtomkring dig som hjälper dig att hålla negativa energier på avstånd? Man kan be sina guider hjälpa en att agera som en sorts dörrvakt och bara släppa in de energier man vill ha kontakt med.

[öhm]
0

Jodå, jag har haft ett slags skal runt mig sedan jag vet inte, åtminstonde sedan jag öppnade mig. Men har kunnat kanalisera vad som skall komma in också, så att jag inte har varit helt borta med vinden.

[öhm]
0

(samma människa, annat konto)

KattenRuben
1

vad händer med TS konto och öhms, är dessa två samma? Står bara att personen ej finns kvar?

Hade ett inboxmed av denne förut därför blev jag nyfiken.