2012
Nu är vi snart framme vid det omtalade året 2012.
Vad har ni för förhoppningar om detta år och tror ni att det blir ett vanligt år i raden av andra år eller ett ovanligt händelserikt år?
Jag har inga förhoppningar, då slipper jag bli besviken.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Vi har skaffat kamin och har en trädgård att odla i, i ett varmt klimat, så OM nu samhället skulle kollapsa så känner vi oss trygga i vår lilla by, där man byter tjänster med varandra som för 100 år sedan
Jag har hopp - all förändring är till godo - i det större perspektivet. Sen får man påminna sig om det när man står mitt i det.
Jag tror på stora händelser både i det yttre och det inre, även om jag inte tror att det kommer ske explosionsartat så kommer vissa saker krackelera och nya saker påbörja sin uppbyggnad. Spännande ska det iaf bli.
En tid av hjärteprövning tänker jag mig. Att leva efter hjärtat. Inte låta makt och rädsla styra våra val.
Jag känner att jag redan gjort ett stor hjärteval genom att sluta mitt tidigare jobb och nu bara välja det som känns rätt i hjärtat!
Vet inte vad man ska tro, men man märker ju förändringar redan nu. Svårt att bedömma alltid om det är på det personliga planet bara, eller om det är över hela världen.
Glöm inte att 2012 motsvarar Drakens år.
Kraftfullt och ståtligt.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

2012!! ja hur det blir får man se..Vissa saker kan man inte på verka så som man skulle villa..Men känns som det kommer o bli bra o händelsefullt..Spännande"
Det rör sig politiskt. Vapenaffärer, reinfelds privatliv, socialdemokraternas nya ledare, vad ska hända?
En händelserik början på året kan man lugnt säga,även på det personliga planet.får väl se hur det blir.
Har läst om att 2012 skulle vara ett speciellt år, då vi går in i den "nya tiden"
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
#8 Man skall inte tro på allt man läser :)
Tidens väggar sluts om oss… Vad det innebär får man allt se
Det kan ju vara långt kvar till domedagen. Verkar det som. Kanske vi blir ännu mer separerade innan dess. Och då uppstår något nytt och en del annat dör. Men detta år…………Vapen eller inte vapen; jag vill ha bort krig o vapen, dela lika, ta det lite lugnare.