Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 3348 ggr
liawilson
1

karmarapport

Hej har beställt en karmarapport av katsumsa nagao.

Finns det någon annan här som har blivit hjälpt av just en sådan, karmarapport? Det sägs ju hjälpa en hel del, åtminstonde har jag läst att människor som med hjälp av hyptnos gått tillbaka till gamla liv & hittat orsaken till varför de har det som det har det i detta livet har blivit hjälpta. de har beskrivit det som att de blivit som nya människor efter själva hyptosen. Så tror ni att detta kommer vara till någon hjälp?

Kramar

*Kärlek & lycka*

[Jessica-B]
0

Måste bara fråga, jag har aldrig hört talas om en karmarapport tidigare. Vad exakt är det? Och hur får man en sådan? ;) Jag är lite lost kring ämnet, så du får ursäkta om jag frågar om nått som kanske är uppenbart.

liawilson
0

Ingen fara. Det skulle visst vara som ett "utdrag" från tidigare liv. Den här mannen ska visst ha en förmåga att kunna se dina tidigare liv & detta ska visst påverka mycket vem du är idag. Googla på honom ;)

*Kärlek & lycka*

[Jessica-B]
0

Googlade, och för er som inte orkar - Under den här länken kan man läsa mer om det som tråden rör: [http://www.om-karma.org/

](http://www.om-karma.org/)Låter väldigt intressant! :) - men eftersom att jag aldrig hört talas om detta tidigare, och heller aldrig om personen i fråga som skriver dessa rapporter, så finns det helt klart en tanke om att det hela skulle vara fejk, eller att man på något sätt blir/kan bli lurad på pengar. Det har hänt mig tidigare att jag blivit lurad på pengar i ett högst seriöst sammanhang över nätet, så jag är lite försiktig med sånt. Är detta en pålitlig tjänst tro?

Personligen tror jag att det kan vara till stor hjälp med en sådan rapport - om man nu tror på tidigare liv vill säga, och om personen i fråga som skriver rapporten är seriös. Jag vill gärna göra det efter att bara ha kort läst om det. Är jättenyfiken på det! :)

[Jessica-B]
0

Något jag kom att tänka på nu - det hade varit ruskigt intressant om mor min beställde sig en karmarapport, då hon tidigare under hypnos fått ta del av ett(/fler?) tidigare liv. Det är nästan så man vill övertala henne att agera "testkanin" haha. Cool Hade varit intressant om hon fick ta del av samma liv igen, eller om det helt skulle skilja sig.

liawilson
0

ja det vore intressant att se om det faktist kan bidra till att man släpper olika blockeringar osv i detta livet. Men som du även skriver så känns det inte riktigt som att det skulle fungera av att bara ta reda på sitt tidigare liv, verkar lite för enkelt. Jag hoppas ju givetvis att det kommer fungera, men men är osäker. Skulle få den här rapporten inom några dagar så vi får se. kanske blir som pånytt född.hahaha

*Kärlek & lycka*

[Jessica-B]
2

Håll mig uppdaterad om hur nöjd du är med rapporten och allt, är du gullig! :) Är själv nu väldigt sugen på att göra en beställning och drar gärna nytta av dina erfarenheter, och givetvis vill jag veta hur du känner kring nuet och framtiden efter att ha studerat din karmarapport! :)

liawilson
0

Absolut det ska jag göra..skriver här sen =)

*Kärlek & lycka*

[Jessica-B]
0

Något som så här i efterhand slog mig - hur sjutton är det möjligt att skriva en karmarapport om man inte har något att gå på? ja menar, om jag gör en beställning får personen ifråga mitt personnummer, epostadress och mitt namn. Hur bär sig människan åt? Jag kan förstå att man med ett foto kan göra en del, eller med ett föremål som är kopplat till personen - det har vi ju sett hänt tidigare, men e-post, personnummer och namn?, någon teori om det här? eller är det något jag har missat i farten?

Gaiatri
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#8 De kanske går på numerologi då det går att få ut olika nummer ur personnummer och namn.

#0 Jag tänker att om det används som ett hjälpmedel så kanske det kan bidra med att se beteenden och tanke-, känslomönster från ett nytt perspektiv.Vad är det som gör att jag går in i vissa reaktioner då jag möter en speciell situation? och vad kan jag göra för att förändra mina vanliga känsloreaktioner och sättet att hantera situationerna på?

Både sitt personliga karma och familjekarma, gruppkarma, etc., är något man kan upptäcka efterhand. Livet ger oss många chanser att möta samma "problem" gång på gång tills vi förstått att en del tankar, känslor och handlingar ger oss hinder och svårigheter i livet. När man börjar förstå mer om sig själv och invanda reaktioner så kan man lättare ta sig an dessa reaktioner och arbeta mer medvetet med att förändra och transformera.

Men jag tror också att få kunskap om vad som hänt i tidigare liv kanske också kan göra att man fastnar i tankar om vad som hänt tidigare och "går in i" känslor och historier som redan är förgångna och utspelade. Vi lever här och nu. Det som hänt tidigare kan man lära sig av men man behöver inte fastna i gamla dramer. Utan försöka se vad som är erfarenheter och vad som är baggage man bär på. Erfarenheter växer vi genom och baggaget är sådant som vi bär med oss och som tynger pga av att det inte riktigt är fullt ut bearbetat och innan vi lämnat det bakom oss som erfarenheter.

Det ska bli intressant att se vad du tycker om rapporten.

[Jessica-B]
0

#9 jag känner till numerologi, tänkte bara inte på att det existerade just i det här sammanhanget Cool tack för klarheten!

[Jessica-B]
0

Tänkte bara dela med mig av den information jag fick ta del av när jag fick svar på ett mail med några frågor jag skrev till Katsumasa ang. just karmarapporter.

- *Karmarapporten är cirka 4- 5 sidor*- Skickas med e-post eller brev (du väljer)

• Du kan betala till bankkonto eller kontant i brev**

Nå? Har du fått din karmarapport ännu lia? Nyfiken som attan Skrattande

liawilson
0

Jag ville dela upp btealningen & frågade om det gick bra att betala från & med i slutet på månaden så jag antar att jag inte får karmarapporten förens jag har betalat in första summan..För än har jag inte fått något.

*Kärlek & lycka*

[Jessica-B]
0

ah okaj :)

lillinga
0

Vill tala om att det är en bluff med karmarapporten. Jag och en vän beställde och fick exakt likadana, så gå inte på det!!

[Jessica-B]
0

Där ser man, intressant.. och mycket trist.

liawilson
0

#14 okej Tack för att du skrev det!

*Kärlek & lycka*

lillinga
2

Jag och min vän mailade till honom och krävde att få tillbaka våra pengar och det har vi fått nu.Glad

liawilson
0

bra att ni fick tillbaka pengarna! Hmm teråkigt att han bara är en bluff

*Kärlek & lycka*

[Jessica-B]
2

#17 anmälde ni aldrig honom?

[Olivergb]
0

d är tråkigt när någon försöker lura andra på pengar.

Gaiatri
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tråkigt att det är en bluff. Men sånt händer tyvärr.

#14 Hade han/hon ansträngt sig lite så kanske ni inte upptäckt att det var bluff. Tack för att du berättade om det här.

lillinga
2

Nej, vi anmälde inte eftersom han faktiskt i sin annons lovar pengarna tillbaka om man inte är nöjd. Det skulle nog vara svårt att komma någonstans då. Hade vi inte fått pengar hade det blivit anmälan. Nu i efterhand kan jag tycka att jag borde förstått direkt att det var bluff med tanke på annonsens utformning. Den ser likadan ut som dessa annonser i veckotidningar som lovar alla möjliga mirakler när det gäller viktminskning,rynkborttagning och annat. Men, det han gör är ändå omoraliskt och det har vi skrivit till honom.

[Ravenna]
0

#0 Hellre än att gå till någon annan som berättar om ens tidigare liv, kanske det är att själv göra en regression? Jag har varit dels hos en medial person som berättade om ett av mina tidigare liv, vilket inte gav någon egentlig genklang i mig, och dels själv gjort en guidad regression med en kvinna jag har förtroende för.

Det är förstås stor skillnad på att själv resa in i sig själv och uppleva (även om det kan vara jobbigt också för man upplever riktiga känslor kring ibland jobbiga sakerr som hänt tidigare), än att höra någon annans ord. Jag har en klart starkare upplevelse av egen regression och det lösgjorde och klargjorde bl a en del saker kring mitt förhållande till min far.

Men, det är precis som Gaiatri säger, det viktigaste är ändå att leva här, nu i den skepnad man nu har och inte gå tillbaka och leva något man redan genomlevt. Karma kan vi bryta när vi ser att det enda som verkligen existerar är Nuet.