Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2156 ggr
[maddox78]
0

Märklig upplevelse...

Jag och min tjej satt häromdagen och tittade på olika klipp på youtube om dmt och det tredje ögat.

Vi började att känna av verk i det tredje ögat och pannregionen ungefär samtidigt och pratade lite om det. Jag sa att jag läst att det är tredje ögat som öppnar sig osv. Vi pratade vidare om ämnet. Sen började vi båda att känna en pirrande energi i fötterna samtidigt. Min tjej upplevde också att det pulserade och rykte i hennes ben. Sen kändes det som att energin drogs ner mot golvet som att vi gjordades el liknande. Vi skrattade lite åt att vi hade exakt samma upplevelser vi fyllde i varandras ord om hur det kändes och skrattade ännu mer.Hon fick fortsatt tryck uppe på huvudet. Jag gissar att det rörde sig om kronchakrat.

Sen började både hon och jag att må väldigt konstigt. Hon mådde illa jag vart jätteyr. Vi började må riktigt dåligt och satt och skruvade på oss båda två. Vad är det som händer?

Vi bestämde oss för att gå ut med hunden för att få frisk luft. Kanske var det nått med maten vi ätit? Matförgiftade? När vi kom ut så kändevi oss som att vi var höga det var väldigt obehagligt. Allt kändes overkligt. Jag vet hur knasigt det låter men vi kände som att vi inte var utomhus (fast vi var det). Vi visste båda två att detta liv inte var verkligt och att vi var här tillfälligt. (Och nej vi har inte tagit några konstigheter!) Jag kan knappt beskriva upplevelsen. Både hon och jag vart chockade. Sen efter ett tag började vi må som vanligt igen. Vad var det som hände med oss egentligen? Någon som varit med om något liknande. Jag tror aldrig jag varit så rädd som jag var då.

Både hon och jag har mediterat, jag gör qigong och har nyligen varit på healing men aldrig känt något konstigt innan. Ska man våga fortsätta eller har vi gott för fort fram?

Till saken hör också att min kattunge har under de senaste veckorna betett sig lite märkligt som att den uppfattar någon energi i lgh. Följer något med blicken, luktar och sitter och tittar. Katten började göra så precis innan vi fick våra upplevelser.

Jag vet inte vad som hände men det var ganska otäckt samtidigt som det intresserar mig. Så är det någon som varit med om något liknande snälla hör av er eller pm:a mig. Vi vill lära oss mer och förstå vad som verkligen hände med oss.

Ps. Jag tycker inte att det är speciellt kul att lägga ut detta på ett forum för allmän beskådning det är så personligt och känns mycket märkligt. Men vi blev verkligen rädda och vill försöka förstå hur det kunde bli så. Tacksam för all hjälp och tips! Ds

FrökenFrisk
0

Hej där!

Vilken otrolig historia ni varit med om. Ingen kan ta ifrån er eran upplevelse och känsla av vad som hänt. Se det som något unikt och va rädd om minnet av det som hände.

Bortsett från rent allmänt har jag ingen tolkning eller åsikt på det som har inträffat er.

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════