behöver råd
Hej!
Råd; införskaffa Salvia och bränn…eller sandelträ ( rökelse )
för in röken i alla hörner i alla rum…
Det renar naturligt…
Lycka till…
Salt är jätte bra oxå men annars håller jag med om att salvia är effektivt :)
I want to be like the patronsaint of reality.
okej :)
Köp en cd med Gandharva Veda musik och spela den under de timmar som den avser, eller som tema efter egen smak.
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
Är man känslig för energier så går det att känna av rummet, och det är möjligt att balansera energierna till och med utan tillbehör. Vad man gör är att fungera som kontakt…Koppla ihop brutna energiströmmar.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag använder salvia, salt och även ljud. Man kan med fördel använda havssalt eller bergssalt. Det går också bra att använda dessa tillsammans.
Jag använder också sjungande skålar för rening. Då kan man antingen stå i mitten av rummet och låta skålen sjunga tills en klar ton uppfattas i rummet. Man kan också gå runt med skålen medsols i varje rum. Ett annat ljudinstrumment som är bra att använda är trummor. Känn in och lyssna på hur det låter och om det känns färdigt. Vissa platser i rummet kan behöva mer ljud.
#5 Niklas, kan du förklara mer om vad du menar med att koppla ihop brutna energiströmmar.
Jag har renat mina föräldrars hus, garaget på tomten, och tomten. Även i skogen en bit bort.
Då jag kommer in i ett rum som är i obalans känner jag detta, antagligen intuitivt.
Ser inom mig, och känner hur koppling sker…Rummet ändrar karaktär, och blir lättare, luftigare. Även människorna som vistas där ofta verkar agera annorlunda.
Klart är detta min upplevelse. Jag har ju inga bevis.
Det är i alla fall lättare att förklara om jag får mer specifika frågor…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har nog bara inte tänkt på att det går att koppla ihop brutna energiströmmar innan. Det är inget jag själv upplevt. Men intressant!

Kolla gärna inne på feng shui, där finns ett inlägg som heter "platsrening" som mkt handfast går igenom en ordentling rening av energierna. Jag ska putta upp tråden åt dig.