Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Putte *vinkar* :-)
Jag är också ny (typ), så jag vinkar till Putte och alla andra.
Hej!
Jag är också ny här och som forumanvändare, trevar mig fram här på sidan. Tycker att intuitionsträning verkar intressant, hoppas vi kommer igång med det och att jag kan bidra på något sätt.
Vi hörs!
jag vinkar för full ser ni mig ? *fniss*
haha nej vart då
Här juuuh ..Du! Du vet ju hur frågvis jag är..å nu undrar jag en sak igen..
vad menar du med rubriken på din tråd..?
Är d att du undrar vad denna sajt är eller..? kanske jag som e trög i bollen haha

ja precis,undrade lite om det fanns människor som delade mitt intresse här,
så nej du är inte trög haha.frågar man inte får man inga svar.
Tack för svaret d lättade mitt sinne *S*
haha vsg 
Hehe, vilken rolig tråd 
kontakt 
kontakt
Hej Putte!
…Du undrar om det finns människor här som delar ditt intresse.
Jag undrar…vad är ditt intresse?…Vi berör ju många andliga frågor och pratar om många olika saker här!
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
hej! att jag vill hitta folk som förstår mig och delar samma tankar som jag,för det har hänt ganska mycket oförkliga saker i mitt liv dom senaste åren,som så kallade vanliga människor aldrig skulle förstå,så man kan säga att jag inte vill begränsa mig inom det andliga jag är öppen för allt
Okey Putte…låt höra vad det är för saker du varit med om och vad du har för tankar om det.
Vi är all här för varandra och för din skull…
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
Hej Putte och välkommen hit!
Det finns säkert flera här som delar ditt intresse. Ett tips är att kolla runt lite bland gamla inlägg och artiklar så ser du lite av det som har diskuterats. Det täcker flera olika områden inom det andliga.
Dela gärna med dig av dina funderinga eller om du har frågor om något.
Det låter som jag Putte…
Underliga händelser som många inte skulle förstå, men många gör det med…
Du kan nog ha hamnat rätt…
Välkommen!

Hejhej, välkomna!
Vill inte trampa folk på tårna här nu, men ville bara påpeka att "Andlig utveckling" och att utvecklas "Medialt", alltså att ta kontakt med spöken och andrar etc….inte alls är samma sak.
Ofta när folk talar om att det hänt oförklarliga saker och att de är intresserade av detta så är det mer en medial fråga och ett intresse för det mediala. Det säger dock inte att det inte kan leda till intresset av att utvecklas även andligt. Vill tipsa om sajten medialt.ifokus för de som är intresserade.
Hej på er
har inte hängt här så mycket, men denna tråd är kul att läsa så nu gör jag min röst hörd.
Jag är intresserad av andlig utveckling (mer än att utvecklas medialt). Menar att det är många som inte förstår viljan att utvecklas andligt heller,eller egentligen att utvecklas als. Därför kan det vara svårt att finna likasinnade.
För mig handlar andlig utveckling om att utveckla min personlighet till att bli en mer hel varelse. Andligheten är en nödvöndig del av detta anser jag. Vi går alla olika vägar mot att bli hela människor, det kan innefatta att bli medial, men jag ser det mer som ett steg på vägen i så fall.
I mitt fal skulle jag vilja öva min mediala förmåga genom att kommunicera med djur, jag tror vi har mycket att lära av dem, men som sagt, det är ett steg på vägen.
Håller ni med mig i stort eller tycker ni att jag är ute och cyklar?
Monika
Hejsan!
Andligheten är behållaren. Där kan den mediala utvecklingen få plats…så som all annan utveckling 
Alwyn, och Monika beskriver det bra.
Det känns i hjärtat med tiden d som komma skall :-)))