Klurar...
Hej!
Har i stort sett alltid känt att jag har andar omkring mig och har kunnat känna in väldigt mycket…
Nu i somras började jag lära mig mer om mediumskap och andekanaliseringar.
Just nu känner jag att jag har väldigt mycket aktivitet omkring mig…
Vet inte om det är någon som vill mig något eller om de bara vill göra sig påminda, har absolut inte kunskap att ta reda på detta.
Finns det andar på speciella ställen som jag känner utav eller är det andar som följer efter mig, hur vet man sånt?
Och sen funderar jag över mina sk. "svischar"..
Ser saker/skepnader som bara svischar förbi på vissa ställen.
Finns det fler som upplever detta och vad är det i såna fall?
Eller börjar jag bli helt galen…
Mycket frågor men jag hoppas att nåogn kan svara!
Tack!
http://www.eyeam.se
Prova att lägga denna tråd igen inne på medialt i fokus. Tror du kommer få mycket bra svar där och där finns annat smått och gott jag tror passar dig bra.
Allt gott och lycka till på din andliga resa!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tokig är du inte
du är enbart öppen och mottaglig för andra sidan och jag tror du känner av dina guider väldigt starkt.Att skuggor svichar förbi är åter igen beroende på din öppenhet och mottaglighet.Bra sätt att lära sig hantera mediumskapet är både böcker och kurser,kurser möter du andra med amma funderingar och märker ganska snart tt du inte varken är tokig eller ensam om detta.
Som öppen märker snart andevärlden av vårt ljus och då dras dom gärna till oss.När du känner stark aktivitet försök känna vad första kännslan är,se om du uppfattar en bild för ditt inre,dom kommuniserar oftast med kännslor och bilder och ibland med ord.På så sätt kan du få en uppfattning om vem eller vilka det är.Ett ex :om du plötsligt känner närvaron och ordet guide dyker upp samtidigt då är det din guide du just då har nära dig.Om en släkting eller bekant till dig dyker upp i huvudet samtidigt närvaron känns då kan du vara ganska säker på att det är den personen.Sen kan du med bilder dom sänder till ditt inre och kännslor tolka vad det är dom vill säga eller har på hjärtat,inte alla är lika snacksaliga med viskningar i örat som min guide är men med bilder och kännsla kan man lätt tolka vad dom vill.
Lycka till med din andliga utveckling,du har en gåva och den kan du ta tillvara på om du vi.
Tack för svar! :)
http://www.eyeam.se