Andlig utveckling iFokus

Andlig utveckling

Läst 2547 ggr
[JesperAhlkvist]
0

Oidentifierad gestalt!?

Det hände härom natten. Jag hade precis gått och lagt mig när jag kände en närvaro i rummet. Jag började rysa över hela kroppen. Precis vid sängen stod en drygt två meter lång gestalt. Den var konformad mörkbrun med ectoplasmer (små flytande ljuspartiklar). Fick en känsla av att gestalten hade ett budskap till mig.

Jag brukar ofta ha besök av andar då jag jobbar med människor. Då händer det att skyddsandar stannar kvar vid mig för att söka uppmärksamhet. Jag är helt säker på att det här inte var en mänsklig själ. Jag skulle vilja veta om någon har varit med om något liknande. Har du någon aning om vad det detta skulle kunna vara?

Mvh

K

Stromma
0

J,ag har ingen aning om vad det kan vara,undrar också vilka dom är som är typ över 2.20 cm det är ju inte så där jätte vanligt kanske är dom annanstans  ifran?

Huygens
0

Det kan vara jord eller rymdburna aliens. Dom använder människor ibland till diverse okända experiment, som i allmänhet lämnar få spår.

Kände du något obehag av denna varelse?

På esoterik.se har Peter Lintz upplevt både stora och små ickemänskliga varelser. Kolla i Upplevelsehörnan.