nyckel
Jag undrar om någon kan hjälpa mig att hitta vår bilnyckel. Min pappa har lånat den och han börjar tappa minnet och nu är den borta. Vet att han tycker det är jobbigt och min gubbe är så irriterad över detta. Om någon skulle vilja hjälpa mig vore det fantastiskt.
Har precis reg. mig och kan sitta här och läsa o få råd i timmar. Även om man inte har så mycket tid.. Är väldigt ny på det här området. Har förstått att jag har anlag till klärovar… hur det nu stavas. Så jag är glad att jag hittat hit.
Go kväll på er

Jag får faktiskt himla mkt hjälp av kära Chamuels änglaskaror kring detta med borttappade saker…jag är nämligen expert på att lägga saker " på väldigt bra ställen" som jag sedan inte minns ,haha
.
Jag ber helt enkelt om hjälp.Och i 95% av fallen så dyker ett minne eller en bild fram i huvudet och jag vet var saken är.Detta är nu en vana jag har och det är som att "kanalen" trampats upp och fungerar bättre och snabbare hela tiden.Jag blir inte ens förvånad längre utan det är en självklarhet för mig att jag får hjälp när jag ber om den.
Detta gör jag helt öppet i familjen, vilket har smittat av sig på min son - jag hör honom inne på rummet säga " kära änglar kan ni hjälpa mig hitta guld-legosvärdet", sen ropar han glatt att han hittat det.Rätt gulligt.Tankens kraft, intuition eller änglahjälp - det kvittar om det funkar tycker jag!
( detta tips kan ju vara vanskligt att skriva om, beroende på tro osv - men är du på denna sajt, så är det kanske något du kan ta till dig
)
Lycka till.Trevligt att du hittar mkt att läsa om härinne också.Och välkommen hit!
#1 Varmt välkommen hit!
Ser att du fick ett bra svar av #2
Hoppas du kommer trivas och att du hittar mycket att läsa/studera och kontemplera över. 
jättebra tacksam för alla svar. Försökte men jag lyckades inte. Såg massa andra konstigheter.. Verkar som den är borta.